Még az exkluzív modellek gyártói se hagyhatják figyelmen kívül a közelgő akkumulátoros-elektromos átállást, mint a brit Ariel manufaktúra, ami különösen könnyű, karosszériát nélkülöző autóival hívta fel magára a figyelmet. Egyelőre ők is maradnak a benzinmotornál, de most megépítették az E-Nomad prototípust, amellyel céljuk a technika tesztelése a hamarosan várható sorozatgyártás megindulása előtt. Utóbbival kapcsolatban a 2026-os évszámot lehet hallani, de ezt hivatalosan még nem erősítették meg.
A 450 voltos nagyfeszültségű akkumulátor-csomagot a Rockfort Engineering nevű cég segítségével készítették, a 12 darab Pegasus V3 modulból összeállított telep 41 kWh kapacitású, tömege nem éri el a 300 kg-ot. A hűtője előre kerül beépítésre, és van egy saját 5 kW-os fűtése is a telepnek – villámtöltésre is lehetőség van, amikor 25 perc alatt tudható le a 20-80%-os töltés. A lítium-ion akkumulátor kimenő teljesítménye 210 kW, pontosan ennyi, azaz 286 LE a hátsó kerekeket hajtó villanymotor teljesítménye. A hajtásról egy Cascadia Motion IDM90 egység gondoskodik, ez egybeépítve tartalmaz egy hajtómotort (BorgWarner eDM), egy áttételt (8.28:1), teljesítményelektronikát és mindössze 92 kg a tömege.
Ha karosszériát nem is kap az Ariel E-Nomad, azért van pár burkolat, ami a légellenállást javítja 30%-kal a benzines változathoz képest – ez is kell a megcélzott 240 km-es hatótávolság eléréséhez. Ezeken lenszálakkal megerősített műanyagból készítik, ami alacsony CO2-terheléssel járó eljárással készül. A 896 kg tömegű Ariel E-Nomad 3,4 másodperc alatt gyorsul 96 km/órás tempóra, és megtartja a benzines változat terepképességeit. A mérnökök egyébként többfokozatú fékenergia-visszatermelést készítettek, amivel a sofőr menet közben tud játszani.