4,7 méteres hosszával még Európában se tűnik ki a kompakt szabadidő-autók közül a GMC Terrain, amelynek új változata a márka nagy méretű pickupjainak a megjelenését másolja – miközben a formatervezőknek meg volt kötve a keze, hiszen az oldalajtók csereszabatosan a testvérmodell Chevrolet Equinox szintén idén bemutatott új generációjával. A GMC szerint attól lesz fiatalos a megjelenés, hogy először kínálnak kontrasztos – fehér vagy ezüst – színű tetőt.
Az utastérben a 15 colos, élére állított központi érintőképernyő a meghatározó, a fejegység beépített Google-alkalmazásokkal – és digitális segéddel – jön. Új elem a választékban az AT4-es, fokozott terepképességű változat nagyobb hasmagassággal, terepmintás abroncsokkal, széria összkerékhajtással és lejtmeneti fékszabályozással. Amíg az előző generációnál még dízel és szívómotor is volt a kínálatban, az új GMC Terrain már csak 1,5-ös turbómotorral (177 LE/275 Nm) és 8 fokozatú automatikus váltóval létezik, az összkerékhajtás opciós.