Épp azon van az Ineos, hogy globálisan beindítsa a Grenadier terepjáró és a Quartermaster pickup globális forgalmazását, azonban a brit központú, francia gyárral rendelkező márka az év végéig felfüggesztette azok gyártását. Hivatalos csak annyit mondanak, hogy egy olyan beltéri felszereléssel van probléma, amelynek beszállítója felszámolás-közeli állapotban van.
Ez leszűkíti a szóba jöhető beszállítók sorát, és kizárásos alapon a nemrég csődvédelem alá került Recaro lehet a ludas. Feltételezhető, hogy az ülésekkel van probléma, amelyeket azért nem lehet egyszerűen helyettesíteni, mert azok az övvel és a légzsákokkal együtt egy védelmi rendszer részei, cseréjük esetén újra kell homologizálni a járművet. Sok piacon épp most végeztek ezzel az eljárással, annak ismétlése drága és több hónapot igénylő feladat lenne. A meglévő tervek alapján az ülés gyártásának áttelepítése más beszállítóhoz azért nehéz, mert máshol új ügyfélnek számít az Ineos, ennek megfelelően a meglévő szerződéseket helyezik előtérbe a szóba jöhető cégek. Az Ineos a maga részéről mindent megtesz az ügy feloldása érdekében, de így is csak 2025 elejére prognosztizálja a gyártás újraindulását.