A brit Autocar összesítette a számokat, ami alapján kijelenthetjük, melyek a világ legnépszerűbb autótípusai. Nehezítette a munkát, hogy voltak-vannak autók, amelyeket piactól függően eltérő néven forgalmaztak/forgalmaznak. Következzen a slágerlista:
51+ millió Toyota Corolla 1966-
Mindössze 8 év alatt megdöntötte a VW Bogár termelési rekordját a japánok kompakt modellje, aktuálisan 15 másodpercenként készül belőle 1-1 darab.
43+ millió Ford F-sorozat 1948-
A ’70-es években nyerte el mai, személyautókkal versenyre kelő személyiségét a világháború utáni újjáépítésben elévülhetetlen szerepet játszó pickup. Hosszú évek óta vezeti az USA újautó-értékesítési listáját.
36+ millió Volkswagen Golf 1974-
Az idén 50 éves kompakt modellből manapság napi 2000 darabot gyártanak a Volkswagen üzemei.
28+ millió Honda Civic 1972-
Úgy tartják sikeresen a japánok kompakt modelljüket, hogy esetenként radikálisan változtatnak azon a generációváltások alkalmával.
20+ millió Opel Corsa 1982-
A kisautó rekord éve 1998 volt, amikor 4 földrészen 5 márkanév alatt 5 karosszériaváltozatban 910 839 példányt értékesítettek.
20+ millió Nissan Sunny 1966-
A Corolla ellen készült a Sunny, amely ha nem is érte el annak népszerűségét, mégis a Nissan legnagyobb darabszámban értékesített típusa lett. Mi Almera majd Tiida néven kaptuk egy ideig, az USA-ban Sentra néven árulják.
18 millió Zsiguli 1972-2015
A Fiat 124 alapján kifejlesztett szovjet népautó utolsó példányai Egyiptomban gördültek le a szerelőszalagról, Oroszországban már 2012-ben búcsúzott a „kocka”.
16,8 millió Chevrolet Impala 1957-2020
Sokáig a nagy méretű személyautó-piac meghatározó szereplője volt az autó, amely a SUV-divathullám áldozata lett.
16,5 millió+ BMW 3-as sorozat 1975-
Régóta vevők az emberek a vezetési élményre, és még sokáig azok maradnak – Kínában már akkumulátoros-elektromos változatban is elérhető a típus.
16,1 millió+ Renault Clio 1991-
Piacra dobása óta gyűjti az elismeréseket és a vásárlókat a(z időközben nagyra nőtt) kisautó, amely aktuálisan az 5. generációnál tart.