Észak-Amerikában fontos változás a Hyundai Ioniq 5 villanyautó életében, hogy az arrafelé iparági szabvánnyá váló NACS (Tesla) töltő-csatlakozásra váltanak, egyébként az XRT nevű fokozott terepképességű változat megjelenése az újdonság. Ennél 23 mm-rel növelik meg a hasmagasságot, áthangolják a felfüggesztést, a 18 colos felnikre pedig 235/60 méretű terepmintás abroncsokat szerelnek.
Egyediek az első és hátsó lökhárítók, a fényezetlen fekete műanyag elemekre lézergravírozással viszik fel az álcamintát, feketék a karosszériadíszek, a külső tükörházak és a küszöbburkolatok. Az új felállásban a Hyundai Ioniq 5 XRT első terepszöge 19,8°-ra növekedik (egyébként 17,5°), hátsó terepszöge 30,0° (egyébként 25,4°). Csak ennél a modellnél kérhető az Ultimate Red és a Cosmic Blue Pearl karosszériaszín.
A Hyundai Ioniq 5 XRT utasterében a fekete szín a meghatározó, ilyen a tetőkárpit is, könnyen takarítható H-Tex műbőr borítja az üléseket, amelyekbe belenyomják az XRT logót is, az utastér díszein megjelenik az álcaminta, a kivehető padlószőnyeg könnyen takarítható. Érdekes módon a gyári konstruktőrök nem nagyon bíznak az újdonság terepképességeiben, hiszen az első lökhárítóba 2 darab jól látható és könnyen hozzáférhető vontatási pont került, míg hátul nincs ilyen, azaz úgy számolnak, az XRT-t kell majd kiráncigálni a szorult helyzetből...
Egyébként is van néhány apró változás a Hyundai Ioniq 5 életében, a lökhárítók és a felnik áramvonalasabbak, átalakították a klímakonzolt (már fizikai kapcsoló van az első ülésfűtéshez).