Az Egyesült Államokban még van elég kereslet arra, hogy a piacon tartsák a Siena nevű óriási méretű családi egyterűt, amelyet néhány ponton módosítottak a 2025-ös modellévre. Itt is elérhető lett a 12,3 colos érintőképernyőt használó legújabb fejegység, a csúcsfelszereltséghez hűtődobozt és beépített porszívót is adnak. A legfontosabb újítást azonban a minden felszereltségnél alapáron adott Advanced Rear Seat Reminder rendszer jelenti, amely minden eddiginél többet tesz az autóban felejtett gyermekek vagy állatok ellen.
Az ARSR lelke egy 60 Ghz hullámhosszon dolgozó radar, amely a 2. és 3. üléssorban lévő mozgást figyeli – ez sötétben is megbízhatóan dolgozik, a kamera alapú mozgásérzékelőkkel ellentétben. Ha a vezetőajtó nyitása és csukása, valamint a bezárást követően mozgást észlel, felvillantja a vészvillogót és megismétli az ajtózárást kísérő hangot. Ha erre nem reagál a vezető, mintegy 90 másodperccel ezt követően megszólal a duda. Ez eddig a megszokott hátsóülés-figyelő rendszernek felel meg, az újítás ezt követően jön – feltéve, hogy sofőr(ök) regisztráltak a Toyota alkalmazáson belüli Safety Connect szolgáltatásra. Az eredeti riasztástól számítva 4 perc múlva a regisztrált sofőr(ök) SMS üzenetet kapnak a helyzetről, és ha erre sincs reakció, további 2 perc múlva telefonhívás érkezik a készülékükre. Abban az esetben, ha nem zárják be az autót, elmaradnak a hagyományos jelzések, de az SMS és a telefonhívás akkor is megtörténik. A Toyota észak-amerikai forgalmazója azt vállalja, hogy legalább 10 évig működik a rendszer, illetve a 4G szolgáltatás lekapcsolásáig.
Az egész ötlet onnan indult ki, hogy a NASA Jet Propulsion Lab munkatársai a 2015-ös nepáli földrengést követően ilyen radarokkal érzékelték 10 méter törmelék alatt a szívveréseket és légzést, ezzel segítve a mentőegységeket abban, hogy pontosan hol ássanak túlélők után. A Toyota Advanced Rear Seat Reminder rendszer fejlesztése az autógyár és beszállítók több csapatának együttműködésének eredménye, annak fejlesztése során 40 szabadalmat jegyeztek be. Azt azonban megjegyzik, hogy még ez a rendszer se képes minden, az autóban hagyott gyermeket vagy állatot érzékelni, és hogy minden esetben az autóvezető felelőssége, hogy ne hagyjon senkit se a leparkolt autóban.