Villanyautókra állt át az Abarth, és ebből az alkalomból rögtön az eddigi legerősebb, rendszámos autójukat is piacra dobták. A fejlesztés során még 240 lóerőről szólt a fáma, most pedig hivatalos lett, hogy az Abarth 600e Scorpionissima 280 lóerős lesz – utóbbi egy 1949 darabos limitált szériaként lesz elérhető, a darabszámmal a 75 évvel ezelőtti cégalapításra utalnak. A Perfo-eCMP műszaki alapra építették fel a forró modellt, amelynek a megalkotásában a következő partnerek segítettek az olaszoknak: Michelin (abroncsok), Sabelt (ülések, biztonsági övek), JTEKT (hajtás), Alcon (fékek).
Kifejezetten a villanyautók igényeire fejlesztették az abroncsokat, amelyek futófelülete kemény, hogy alacsony legyen a gördülési ellenállás, az oldalfal puha, hogy jobb legyen a tapadás. Az abroncsok belüli poliuretán-réteg 20%-kal csökkenti a gördülési zajt. Az Alcon által fejlesztett fékrendszer elöl 380 mm átmérőjű tárcsákat használ 4 dugattyús nyergekkel, kifejezetten forszírozott tempóra szabták ezt, ahogy az akkumulátor hűtőkörét is tartós versenypályás használatra méretezték. A JTEKT által fejlesztett mechanikus önzáró differenciál gyorsításnál 36%, fékezésnél 34%-os zárással dolgozik a stabilitás megőrzésén, a felfüggesztés merevebb lett a Fiat 600e-hez képest, a hátsó kanyarstabilizátor vastagabb, elöl 30, hátul 25 mm-rel szélesítették ki a nyomtávot.
A Scorpionissima modellben használják a Sabelt sportüléseket, amelyek magasabb oldalsó párnákat és lyuggatott támlát kapnak. Az Abarth 600e Tourismo 240 lóerős teljesítményével 6,24 másodperces 0-100 km/óra sprintet tud, 3 üzemmód áll a vezető rendelkezésére: Tourismo (150 LE), Scorpion Street (204 LE), Scorpion Track (240 LE). Az Abarth 600e Scorpionissima esetén a 280 lóerő 5,85 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásra jó, és itt is 3 üzemmód van: Tourismo (190 LE), Scorpion Street (231 LE), Scorpion Track (280 LE). Üzemmódtól függően 150, 180 vagy 200 km az elektronikusan korlátozott végsebesség.