Eddig minden az akkumulátoros elektromos autókról szólt a Geely konszernnél, a most bemutatott GEA – Global Energy Architecture – nevű műszaki alapján már a belső égésű motornak is fontos szerep jut, hiszen alapvetően a Thor nevű plug-in hibrid hajtásra optimalizálják a technikát. Ebben 1,5 literes 112 lóerős benzinmotort és villanymotor(oka)t használnak, a lítium-vas-foszfát akkumulátor 19 vagy 29 kWh kapacitású, amivel a kínai szabvány szerint 101 illetve 150 km az elektromos hatótávolság, a benzinfogyasztás 4,85 illetve 4,88 l/100 km.
Több számot és műszaki adatokat majd a forgalmazás megindulásakor közölnek, amire néhány hónapon belül sor kerül, addig annyit tudunk biztosan, hogy a karosszéria 4740 mm hosszú, 1905 mm széles, 1685 mm magas és 2755 mm a tengelytávolság. Kétszínű a belső tér, a felső fekete, az alsó barna vagy világosszürke lehet, a nagy méretű központi képernyő mellett van külön műszeregység is a kormány mögött, fizikai kapcsolókat a kormányon és az ülések közötti konzolon találunk. Természetesen a Geely Galaxy Starship 7-es szabadidő-autóban is ott van a kínai cég saját fejlesztésű digitális segédje.