A tervek szerint 2025. január 1-től lesz homológ a Lancia Ypsilon Rally 4 HF, így jövőre már a gyorsaságikon élesben is lehet majd találkozni az autókkal, amelynek Olaszországban külön márkakupát szerveznek Trofeo Lancia néven, kifejezetten kezdő pilóták számára, összesen 300 000 eurós pénzdíjjal. Első körben ezt látják el autókkal, de bárki megrendelését fogadja a Stellantis Motorsport, a vételár nettó 74 500 euró.
Annyi a műszaki újdonság, hogy már a hibrid hajtású CMP-alapra építik fel a versenyautót, amelynek motorterébe az 1,2 literes 3 hengeres turbómotor 212 lóerős változata kerül, amelynek a motorsport világában hosszú élettartamot – felújítástól-felújításig – garantálnak, de kilométert vagy üzemórát nem mondtak. A mechanikus differenciálzárral szerelt 5 fokozatú váltót a Sadev szállítja, a motorvezérlés Marelli, a kipufogórendszert a Supersprint gyártja. A Sparco készíti a bukókeretet, a sportüléseket és a 6 pontos biztonsági öveket. A 330 mm-es átmérőjű hűtött tárcsákat használó fékrendszert a TM Tecnologie készíti, a felniket – eltérő méret aszfalt és murva számára – a Speedline készíti, a szereléssel állítható lengéscsillapítók az Öhlinstól érkeznek.