Párizsban leplezték le a Stellantis által támogatott Leapmotor B10-es villanymotoros kompakt szabadidő-autót, amelynek sorozatgyártását jövőre kezdik Kínában. Addig is azt ünneplik, hogy október 17-én legyártották a 500 000. autójukat, ami történetesen a márka csúcsmodellje, egy C16-os szabadidő-autó lett – az igazán nagy szám az, hogy erre mindössze 100 nappal a 400 000. autó legyártása után került sor. Ez annak köszönhető, hogy az első 9 hónapban a Leapmotor eladásai 94,6%-kal emelkedtek Kínában az előző évhez képest.
Visszatérve a kompakt modellre, azt a Leap 3.5 nevű műszaki alapra építették fel, és egy éven belül 3 tagú modellcsaláddá bővítik majd a kompakt választékukat a kínaiak. Hogy ebből mi jut el hozzánk, még nem ismert, a B10-es mindenképpen világautó lesz, és várható egy személyautó is. A kínai villanyautókra kivetett védővám miatt várhatóan helyi gyártásból kapjuk majd az autót – a Stellantisnak most bőven van szabad gyártókapacitása Európában. A Leapmotor B10 belső terét és műszaki tartalmát majd a sorozatgyártáshoz közeledve ismerjük majd meg, amire néhány hónapon belül sor kerül.