Amíg a SAIC-Audi standon az AUDI E tanulmány van a középpontban, addig a FAW-Audi sokkal prózaibb premiereket vitt el a Guangcsoui Autószalonra, a nyújtott tengelytávolságú Audi Q6 e-tron mellett az Audi A5L-t leplezték le. Utóbbi nem egyszerűen a megnyújtott változata az A4-es örökébe lépő európai modellnek, hanem annak az ottani vásárlói preferenciának megfelelően lépcsős befejezést is készítettek.
A PPC (Premium Platform Combustion) műszaki alapra épülő Audi A5L esetén a tengelytávolságot 65 mm-rel 1965 mm-re nyújtották, az új befejezés miatt a teljes hossz még ennél is jobban, 73 mm-rel bővült, és immár 4902 mm; az előd Audi A4L tengelytávolsága 2908 mm, hossza 4858 mm volt. Kínában alapfelszerelésként adják a 3 digitális kijelzőt (11,9 colos műszeregység, 14,5 colos központi kijelző, 10,9 colos képernyő az anyósülés előtt), fontos eltérés az európai modelltől, hogy a Kínában gyártott autókban a Huawei által fejlesztett vezetőtámogató rendszert használják.
Az Audi A5L forgalmazása 2025 elején indul, ekkor 2,0 literes, elektrifikációt nélkülöző turbómotorral adják, az alapváltozat 150 lóerős, az erősebb 204 lóerős – utóbbinál lehet kérni összkerékhajtást is. Elsőként a FAW-Audi gyártja és forgalmazza az újdonságot, de pár hónap késéssel a SAIC-Audi kínálatában is megjelenik majd az autó.