A kampány első hetében az átlagdíj kevesebb mint 33 ezer forint, ami egyébként alig haladja meg a tavalyi 32 ezer forintos átlagot - közölte a Netrisk. A motorkerékpároknál 3 ezer forintot, a teherautóknál pedig 20 ezer forintot takaríthatnak meg a biztosítást váltók.
A kötelező biztosítási kampány első hetében átlagosan 21 éves személyautókra kötöttek új szerződést az érintettek. A márkák esetében pedig a legnagyobb – 16 százalékos – arányban Suzukikra. A japán márkát követi az Opel 14 százalékkal, majd a Toyota, Ford és Volkswagen alkotta trió jön egyaránt 8 százalékkal. A gyakori márkák között ott van még a Renault, a Skoda, a Fiat, a Peugeot és a Citroën is.
A Netrisken a tavalyi év azonos időszakához képest már eddig is 5 százalékkal többen váltottak kgfb-t. A nagyobb érdeklődés pont a jelentős megspórolható összegből fakadhat.