Csupán annyit mondott: "Mindez már a múlté. Nem dolgozom többé a Lancome-nak."
A Lancome több mint 14 millió dollárt (körülbelül 3 milliárd forintot) fizetett az immár egyedülálló kétgyermekes anyának termékei népszerűsítéséért. Korábbi reklámarcuktól, Isabella Rossellinitől szintén meglepő gyorsasággal vált meg a cég.
A Kill Bill rendezője, Quentin Tarantino azonban hűséges maradt kedvenc színésznőjéhez. Korábban az ő főszereplésével forgatta az azóta kultikussá vált Ponyvaregény című filmet, új filmje kapcsán pedig kerek egy évet várt arra, hogy Uma kihordja gyermekét, majd a baba megszületése után visszanyerje régi alakját. A rendező azonban nem volt türelmetlen. Az Empire című magazinnak nemrégiben adott interjújában azt nyilatkozta, hogy a 33 éves színésznő ebből a szempontból olyan, mint Marlene Dietrich: "Ha hajlandó vagy várni rá, a történelem egyszer még hálás lesz" - mondta.