Frank Miller zanzásított történelemórája brutális nézőszámmal robbantott kasszát Budapesten. A 300 roppant spártai 40 352 nézőt igázott le egyetlen hétvége alatt, és ilyet nem láttak a mozik A Karib-tenger kalózai (60 882) második garázdálkodása óta. Sylvester Stallone csak 25 évet várt, hogy újra lecsapjon, de az ökle már nem volt a régi: Rocky Balboa 7505 nézőt toborzott utolsó összecsapásához.
Szőke András viszont karrierje csúcsára ért Hasutasok című bohózatával, amely 6610 utast könyvelt el az első víkenden, és 11 nap után már 16 126 eladott jeggyel a kasszában robog "az év második legnépszerűbb magyar komédiája" cím felé.
A megoldatlan hollywoodi gyilkosságokat feldolgozó film noir dömping új darabja, a Fekete Dália (4379) több, mint dupláját verte rá a Hollywoodland (2086) című, ugyancsak sztárokkal megtűzdelt nemrég elbukott produkcióra. A Hungaricom által gondozott Brian De Palma-thriller valószínűleg Vilmos Zsigmond Oscarra jelölt munkája okán vonzott több nézőt.
A Paradigma is túltette magát egy kevés rizikóval járó romantikus komédián, az Oltári frigy című kanadai esés-kelés 2037 érdeklődőt vonzott, míg az Intercom is bedarálta Clint Eastwood duplán leforgatott háborús filmjének második felét. A dicsőség zászlaja (1202) az ismert sztárok ellenére csak kétharmad annyi jegyet adott el, mint a japánul beszélő, sztárok nélküli Levelek Ivo Dzsimáról (1802).
Lars von Trier komédiája, a Főfőnök (1465) jobban muzsikált egy fokkal a Manderley-nél (1265), de a főnöki prémium azért elmaradt, míg Kim Ki-duk új, filozofikus műve, az Idő (926) még az Íj (956) eredményeit se vitte. Elek Judit filmje, A hét nyolcadik napja 219, míg Ragályi Elemér Nincs kegyelem című doku-drámája 91 nézőt érdekelt irgalmatlan vetítési átlagok mellett.
Boogieman
Odeon