Poolboy: Drowning Out the Fury (Garrett Brawith) Remélem, ez itt a direkt szar kategória, mert ha igen, akkor nagyon jó. - - - Zombie Ass (Noboru Iguchi) Ez is a direkt szar. De ez már annyira, hogy tényleg az is lett. - - - Bloodwork (Eric Wostenberg) Szegény lány, tök riadt. Elment erre a randira, és most nem tudja mi legyen ezzel a szegény kancsal fiúval. Nem mintha baja lenne, de mégsem róla álmodott. És még valami DNS-parája is van, ráadásul üldözik. Jövő ilyenkor szerintem jobban teszi, ha ágyban marad. - - - S.O.S. Love! 3D (Sas Tamás) Tökéletes teaser-plakátok, ezt a filmet is az arcokkal kell eladni - ez menni is fog. Szóval a sales-koncepció rendben. Két apró probléma van: 1. teljesen érdektelen a látvány. 2. továbbra sem sikerült tisztességesen elhelyezni alul azt a három elemet. Irtó bosszantó. A két külföldi miért lóg ki, ha a többiek nem? Szarba szökkentünk. - - - Ölésre ítélve (Jerzy Skolimowski) Jaj, de nem kellene oda Vincent. Mivel sejthetően kettőnél többen úgysem nézik meg a filmet, és őket sem fotó, hanem a név viszi be a moziba, ezért talán elhagyható lett volna. Főleg mert a kép amúgy elég erős. A kis csávó nyomába egy kis vért hazudva sokkal érdekesebb lett volna. Így az egész kompozíció levegőhöz juthatott volna. Ahogy nekünk is, egy plakátnak is nagyon életbevágó. - - - Journey 2: The Mysterious Island (Brad Peyton) Jellegtelen, mű, tipikus amerikai munka. Viszont nagyon erős, ahogy dől, és itt van is értelme végre. - - - De l'huile sur le feu (Nicolas Benamou) Jó lenne ez, de hogy került oda a láng a Tesz-vesz város-ból? - - - Americano (Mathieu Demy) A háromsávos klisé még megbocsájtható lenne, de a kézírás már nem, főleg mert agyonüti a gyönyörű neon tipót. - - - Good Deeds (Tyler Perry) Hoppá. Ott a pont. Nézzük csak meg milyen jól választották meg a tipó színét - ugyanannyira ugrik le a fehérről, mint a feketéről. No, ezért hívjuk ezt is egy szakmának. - - - Into the Abyss (Werner Herzog) Ez csak szimplán gyönyörű. A Delta poszterének kellett volna így kinézni, csak plusz két emberrel. - - - L'Empire des Rastelli (Andrea Molaioli) Ez viccnek is rossz, pedig a fotó erős. - - - Red Tails (Anthony Hemingway) Videótéka, VHS. Elsőre nem tetszett, most már imádom. Persze festve jobb lenne. Jó nagy pilóták amúgy. - - - Snow White and the Huntsman (Rupert Sanders) Szép iparosmunka. - - - The Theatre Bizarre (Douglas Buck és Buddy Giovinazzo) Ilyet se láttunk még... - - - We Bought a Zoo (Cameron Crowe) Ez nagyon klassz. - - - We Bought a Zoo (Cameron Crowe) Mókás, de csak egy a sok közül. A kézírásért körmös jár. - - - Albert Nobbs (Rodrigo García) Ez szenzációs, de nem bánnám, ha a lámpa Glenn Close feje felett lenne. Nyilván Glenn Close feje elviszi a balhét, de a szöveg tálcán teszi fel a pontot. Egyszerre félelmetes és humoros. - - - Beauty and the Beast (Gary Trousdale és Kirk Wise) Mi van? - - - Carnage (Roman Polanski) Ez mindenkinek megalázó. - - - The Whistleblower (Larysa Kondracki) Itt az történt, hogy a művész rájött, nagyon szar a kép, és valahogy a szöveg sem áll össze. Ilyenkor egyetlen megoldas jöhet csak, torzítsuk a képen látható módon a szöveget. Tá-dám! (Mi történt a háttérrel?) - - - The Darkest Hour (Chris Gorak) Uncsi már, és mi az a nagy izé a tetején? - - - Corman's World: Exploits of a Hollywood Rebel (Alex Stapleton) Képzeljük el a Kolorádó Kid nagyon fasza festett plakátját úgy, hogy comic sans-nal írunk rá. Ezt is kár volt elrontani azzal a fekete pacával az alján. Értem én, de ez így nem illik ide. Pedig tök jó lenne, mert nagyon vicces. - - - Mission: Impossible - Ghost Protocol (Brad Bird) Jó, oké, hagyjuk már. |