Safe (Boaz Yakin) Pedig milyen jól meg lehetett volna mutatni az überférfi és a törékeny ázsiai lány közti kontrasztot. De nem sikerült. - - - Finding North (Kristi Jacobson és Lori Silverbush) Biztos aljasság ilyet írni, de egyáltalán nem tűnik éhesnek ez a fiú. Vagy csak félreértek valamit. Amúgy szépek a színek, de nem elég drámai. - - - The Flowers of War (Yimou Zhang) Ezt már vártam, az utóbbi hónapok legszebb és legokosabb plakátjai után ideje volt, hogy megjöjjön a megúszós verzió. Nem ronda ez, de... - - - Jeff Who Lives at Home (Mark Duplass) Szeretem az ilyeneket, amikor eltűnik a perspektíva, sokat segít a plakát sűrűségén. Ez is fasza, jók a fotók. A címnek fehérnek kellene lennie viszont. - - - Red Tails (Anthony Hemingway) Mind meghaltak. - - - 28 Hotel Rooms (Matt Ross) Szerintem dugás után vannak, mert ebből a helyzetből nehéz kezdeményezni. Vagy dugás előtt, és vigasztalni kell a fiút, mert nem állt fel neki. Bárkivel előfordul. A plakát szerintem menő, bár fura alakú a lány feneke. Biblia van a fiókban? - - - El Caballo de Turin (Tarr Béla) Na, ennyit tesz, ha valaki ért a fényeléshez, és szépen retusál. Ezzel a képpel láttunk már vagy három unalmas verziót, de itt végre belenyúltak, ettől izgalmas lett, viszont amerikai. - - - Abraham Lincoln: Vampire Hunter (Timur Bekmambetov) Igazából ez nem néz ki jól. A csizmája vonzza a szemet, ami nem hiszem, hogy cél volt. - - - Battleship (Peter Berg) Benne van az "unalom szög". Tudjuk, ha nem működik a kép, döntsük meg, és egyből menő. - - - Carnage (Roman Polanski) Ez ilyen európai értelmiségi dolog. Mindenki élére van vasalva. A mázli az, hogy ennek a filmnek semmi szüksége jó plakátra, szóval semmi para. - - - Flakes & Flames (Dirk Behlau és Jesper Bram) Szép stílusgyakorlat, a műfaj kedvelői majd szépen kiteszik a falra. 4/5. - - - For Ellen (So Yong Kim) Nagyon független, szó se róla, viszont működik. Utcán is. - - - Friends with Kids (Jennifer Westfeldt) Ismerjük, sok szereplő kis thumbnaileken. Viszont nyilván a designer is elaludt a végeredménytől, jöhetett a jól bevált "unalomszög". Mindig működik. - - - Ghost Rider: Spirit of Vengeance (Mark Neveldine és Brian Taylor) Tüzes Nico. Még pár év, és úgyis kiad egy blueslemezt ugyanezzel a borítóval. Vajon kötött biztosítást a tekintetére? Hihetetlen. - - - God Bless America (Bobcat Goldthwait) Tök jók a szögek: karok, pisztolyok, cím. Itt van értelme. Tetszik, hogy apróságok kilógnak. Az egész niche tökéletesen hozza a filmet. - - - John Dies at the End (Don Coscarelli) Ez valami M.Á.G.U.S. deluxe? - - - Dr. Seuss' The Lorax (Chris Renaud és Kyle Balda) Ez sokkal gyengébb a korábbi full narancssárga verziónál. Gyávák. - - - LUV (Sheldon Candis) Ebből is látszik, hogy van, akinek jól áll a szomorú nézés. Erős fotó, az egész szép. Szomorú négerekkel ritkán lehet tévedni. Kellett rá a keret. Attól olyan kifinomult. - - - Oslo, August 31st (Joachim Trier) Magyar. Jó sok festék kell rá. - - - Star Wars: Episode I - The Phantom Menace 3D (George Lucas) Iszonyú gagyi. Méltatlan. - - - The Artist (Michel Hazanavicius) Ez is pont az, ami. Szintén szép stílusgyakorlat. - - - The Eye of the Storm (Fred Schepisi) Szegény Rampling, iszonyúan ijesztő, de ez itt nem direkt van, ahogy Glenn Close-nál. Amúgy a szokásos klisé, nehéz róla jót mondani, két kép, közte kisebbek. Persze nem biztos, hogy ennél ide több kellene. - - - We Need to Talk about Kevin (Lynne Ramsay) Fasza! - - - The Words (Brian Klugman és Lee Sternthal) Menő ötlet, sokszor el lett lőve, de ez mindig működik. Kivéve itt. Valószínűleg azért, mert a kép maga tökéletesen érdektelen. |