Mielőtt rátérnénk Osvárt Andrea legújabb filmjének az előzetesére, tekintsük át gyorsan, hogyan alakult a színésznő nemzetközi karrierje idén. Március végén mutatták be Németországban a Der Nanny című vígjátékát, amivel kapcsolatban már tavaly belengette, hogy az egyik jelenetben "ütik-vágják egymást szex közben" a partnerével, Matthias Schweighöferrel, aki egyben a film rendezője és társ-forgatókönyvírója is volt.
A Der Nanny hatalmas sikert aratott a német mozikban. Több mint hatszáz vásznon kezdték el vetíteni (összehasonlításképpen: a Bosszúállók 2 csak ötszáz vásznon indult), a nyitóhétvégén 315 ezren váltottak rá jegyet, meghökkentő módon a második hétvégén ezt még feljebb tudta tornázni (321 ezerre), és nyolc hét alatt az össznézőszáma már 1,6 millió felett volt. Ez közel dupla annyi, mint ahányan az új Mad Max-filmre összesen beültek ott. Simán elképzelhető, hogy a Der Nanny benne lesz az év tíz legnézettebb filmje között Németországban.
Június közepén Olaszországban támadt a magyar színésznő. A Soundtrack című thriller került a helyi mozikba, amelyben a női főszerepet játszotta, és amivel kapcsolatban talán az a legérdekesebb infó, hogy még 2008-ban, azaz hét évvel ezelőtt forgatták (feltűnő is, hogy Andrea milyen kölyökképű az előzetesben), de mindenféle jogi parák miatt csak most tudták bemutatni.
A kritikusok szédszedték ezt a butuska thrillert, és a nézőknek is akadt jobb dolga, mint hogy beüljenek rá. De legalább annyi haszna volt a Soundtrack-nek, hogy a világnak ajándékozta ezt az alábbi csodás gifet, amin a melltartó gyanánt karácsonyfafüzért viselő Osvárt Andrea nyakát egy szörnyetegmaszkos férfi készül éppen megcsókolni.
Még egy filmje van hátra Osvártnak idén, a Worlds Apart című görög dráma, ami a Bábel-hez hasonlóan három, látszólag egymástól független sztorit fűz össze, hogy vaskos állításokat fogalmazzon meg a világról, amelyben élünk.
Annyi közös a történetekben, hogy mindhárom egy görög és egy külföldi ember kapcsolatáról szól: az egyikben a Whiplash-ért az idén Oscar-díjat nyert J.K. Simmons mozdul rá egy nénire a közértben, a másikban egy fiatal menekült srác jön össze egy görög lánnyal, a harmadikban pedig Osvárt Andrea és egy jóképű görög férfi között szövődik románc.
A filmhez frissen kiadott előzetes csak erre a harmadik szálra koncentrál, azon belül is főleg a szexre. Osvártot ismét egy céltudatos, karrierista nő szerepében láthatjuk, aki az irodában tétova pillantásokat vált egy helyes fickóval. A liftben már izzik kettőjük között a levegő, a folyóson lopva összeér a kezük. Mivel a képek nem időrendi sorrendben követik egymást, nehéz rekonstruálni a viszony kibontakozásának menetét, az viszont biztos, hogy hamar a hálószobában kötnek ki.
Különben a pasas, aki előbb a falhoz szegezi a magyar színésznőt, majd az ágyon falja nagy hévvel a testét, nem más mint Christoforos Papakaliatis, a film rendező-forgatókönyvírója. Milyen különös, hogy ezek a színész-rendező-forgatókönyvírók mindig beleírnak a filmjükbe egy olyan jelenetet, amiben Osvárt Andreával kell szeretkezniük!
A trailer egy szóváltással ér véget, a nő kidobja az asztalra a fickó antidepresszáns gyógyszerét, és megkérdezi tőle, hogy miért van szüksége rá. A Worlds Apart december 17-én kerül a görög mozikba, magyarországi forgalmazásról - ahogy a másik két említett film esetében sem - még nem kaptunk információt.