A neves operatőrnek azzal van problémája, hogy napjainkban a sok CGI-használat és a digitális utómunkálatok miatt az operatőrök egyre ritkábban látják viszont a mozivásznon azokat a képeket, amiket a forgatáson fotografáltak.
A digitális érában már nem az kerül bele a kész filmbe, amit az operatőr felvesz, utómunkával világosabbra és sötétebbre lehet állítani a képet, vagy akár teljesen megváltoztatni.
Szerinte az operatőrök egyre kevésbé kontrollálják a filmjük képi világát, előzetes kreatív szándékaik gyakran elsikkadnak.
Két dudás egy csárdában
- fogalmazott. Szerinte az operatőri szakma lényege, hogy
fénnyel és árnyékkal mesélünk történeteket,
viszont ma már túlságosan manipulálhatóvá váltak a forgatott képek.
A Ready Player One szerinte jó film, mert Spielberg jó rendező, de frusztrálta, hogy csak a film azon jelenetein dolgozhatott, amelyek a valóságban játszódnak, az OASIS univerzumában történő dolgokat teljes egészében számítógéppel generálták.
Körülbelül 40% volt a hozzájárulásom
- mondja a film képi világáról.