Helen Mirren, Keira Knightley és Morgan Freeman sem mentették meg a Disney filmjét, ami 132 millióba került, és világszerte csak 140-et hozott a konyhára.
A Jamie Foxx nevével fémjelzett film 99 millióba került, és csak 14-et hozott a nyitó hétvégén, összesen eddig 65-öt az egész világon.
Ava DuVernay rendezése, A Wrinkle in Time 103 milliós büdzséjéhez képest hozott 132 milliót világszerte, de még ennél is beszédesebb, hogy az imdb.com-on 10-ből 4.2 pontra osztályozták.
Jodie Foster visszatérésének (itt írtunk róla) alkotói igyekeztek alacsonyan tartani a büdzsét, de a film 15 millióhoz képest is tudott csak 12-t hozni.
Ezt a filmet eredetileg behozták volna a magyar mozikba is, de a forgalmazó később mégis lemondott róla. 40 milliós büdzséjéhez képest augusztus óta sem hozott többet világszerte 27 milliónál.
A young adult vonatra próbáltak felülni ezzel a magyarul is igen kínos címet kapott sci-fivel, de a 34 milliós büdzséhez képest csak 41 milliót kaszáltak világszerte.
Eli Roth a magyar mozikban is megfordult remake-je Bruce Willisszel 30 millióba került, és csak 45 millió dollár értékben váltottak rá jegyet világszerte.
Az év leghíresebb buktája egészen sokat hozott, 392 milliót világszerte, de 250 millióra szabadult el a büdzséje, így profitot nem termelt.
Oscar Isaac és Olivia Wilde közös filmjének nem publikus a büdzséje, de az Amazon 10 milliót fizetett a forgalmazásáért, és ahhoz képest igen kevés a 15 millió, amit a film hozott.
Már az animációs mese sem biztos befektetés: Eddie Redmayne és Maisie Williams hangja ide vagy oda, az ötvenmillióba fájt film világszerte 54-et hozott, Amerikában pedig mindössze 8 milliót.