A plakát Frank Rizzo munkája, aki szerint
hálás feladat volt Bergendy Péter – a tőle megszokott igényességgel készített, egyben hiánypótló – új filmjéhez plakátot tervezni, mert a zsáner és Szvacsek Attila jó pár ezer remek fotója kényelmes alapanyag volt több verzióhoz is.
"A nemzetközi plakáttal szemben ennél a hazai forgalmazáshoz tervezettnél alapvető elvárás volt, hogy a két főszereplőt használjuk, és mindenképpen arccal is. Szinte adta magát, hogy a filmre jellemző látványt idézzük meg, folk-horror jelzésként megjelenik a falu és néhány ott garázdálkodó kísértet is. Tettünk arra is kísérletet, hogy picit magyarázzuk a címet a fényképész-tevékenység megmutatásával, de végül elvetettük, és a filmhez hű, középutas irányt igyekeztünk tartani, egy rész mainstream, egy rész art horror, azok vizuális eszköztárából: a főszereplők baljóslatú környezetben, kísértetekkel és egy hangsúlyos természetfeletti elemmel" – nyilatkozta a grafikus.
A közleményből kiderült, hogy Bergendy Péter rendező és Hellebrandt Gábor kreatív producer, a rendező állandó alkotótársa 2012-ben adta be a Post Mortem történetét a Filmalap közönségfilmes pályázatára pontosan a 6. hónap, 6. napján, 6 órakor – ezzel is tisztelegve az Ómen című horrorfilm előtt. A film teljes költségvetése 866.666.666 forint volt.