Netflix
Nem várt találkozás (szeptember 1.)
Miután a barátja szakít vele, egy fiatal nő úgy dönt egyedül indul vakációzni Veronába. A szálláson azonban kiderül, a szobáját tévedésből kiadták egy cinikus, mogorva angol férfinek. Eleinte sokat civakodnak, de mivel egy végtelenül sematikus hollywoodi történetről van szó, már az előzetesből is kiderül, idővel egymásba szeretnek és kettesben üldögélnek a tengerparti naplementében. Mark Steven Johnson rendező nevéhez két félresikerült képregényadaptáció (Daredevil – Fenegyerek, A szellemlovas) mellett egy szintén gyenge romantikus vígjáték (Garantált szerelem) is fűződik, ráadásul a főszerepet alakító Kat Graham és Tom Hopper sem akkora színészzsenik, hogy nagy valószínűséggel megmenthetnék ezt az elcsépelt sztorit.
End of the Road (szeptember 9.)
Egy család Új-Mexikón utazik keresztül, amikor egyik éjszaka egy motelnél megállva holtestet találnak a szomszéd szobában, a halott mellett pedig egy táska pénzt. Magukhoz veszik a táskát, ezzel azonban a nyakukba szabadítanak egy rejtélyest gyilkost, aki a sivatagon keresztül üldözi őket és egy óvatlan pillanatban a legkisebb gyereket is elrabolja.
A film szemlátomást Steven Spielberg klasszikusának, a Párbaj-nak, valamint a Kéjutazás-nak a nyomvonalát követi,
azonban egy sablonos, végtelenül egyszerű, de szerencsés esetben mégis feszült thrillernek ígérkezik. A főszerepben az elsősorban idétlen vígjátékokból ismert rapper Queen Latifah-t láthatjuk.
Do Revenge (szeptember 16.)
Eleanor a gazdag amerikai tinik gondtalan és felszínes világát éli, menő barátokkal és pasival, ám amikor utóbbi megalázza a közösségi médiában és a lány körül összedől minden, úgy dönt, kegyetlen bosszút áll, mindehhez egy szintén pórul járt iskolatársnőjében partnerre is talál. A filmet az alkotók kommunikációja szerint Alfred Hitchcock Idegenek a vonaton című klasszikusa ihlette, de az előzetes alapján inkább az Ígéretes fiatal nő tini-vígjátékba oltott, habkönnyű és súlytalan változatának tűnik.
A dzsesszzenész titkai (szeptember 23.)
Tyler Perry (A kegyvesztett) új filmje klasszikus kosztümös melodrámának tűnik, amely egy szegény családból származó fekete férfi és egy jómódú lány tiltott szerelmét meséli el Amerika rasszizmustól fűtött déli vidékén, de a történetben fontos szerepet kap egy rejtélyes, fel nem tárt gyilkossági ügy is. Jól látszik az eddig megjelent videók alapján, hogy a jelmez- és látványtervezők igencsak kitettek magukért, akárcsak az operatőr, bár néhány beállítás arcpirítóan giccsesnek hat, megelőlegezve egy hatásvadász film hangulatát.
Lou (szeptember 23.)
Egy középkorú, magának való amerikai asszony visszavonulva él a birtokán, amikor azonban egy nagy vihart követően a szomszédságában élő nőnek elrabolják a gyerekét, úgy dönt, segít megkeresni.
És a látszólag törékeny termete ellenére az asszony úgy bánik el a rosszfiúkkal, mint Carol a The Walking Dead-ben. Vagy mintha ő lenne John Wick női alteregója.
A hangulatosnak és feszültnek tűnő thrillerben az Én, Tonyá-val Oscar-díjat nyert Allison Janney-t, valamint Jurnee Smollett-et láthatjuk a főszerepekben, a produceri széket pedig J. J. Abrams foglalta el, a várakozásunkat azonban lehűti, hogy Anna Foerster legutóbbi filmje az Underworld: Vérözön volt, utóbbi pedig éppen annyira gagyi, mint a címe.
Blonde (szeptember 28. )
Joyce Carol Oates fikciós elemekkel tarkított azonos című regényének filmváltozata Marilyn Monroe életét mutatja be, különös figyelmet fordítva arra, hogy a színésznő gyermekkori traumái miként hatottak a személyiségének kialakulására.
És teszi ezt valószínűleg kíméletlen módon mind az erőszak, mind a szexualitás ábrázolását illetően, hiszen Amerikában a legmagasabb korhatárbesorolást (NC-17, azaz tizenhét éven aluliaknak tilos megtekinteni) kapta.
Andrew Dominik, a Jesse James meggyilkolása, a tettes a gyáva Robert Ford rendezője az Aranypolgár és a Dühöngő bika találkozásának titulálta a saját filmjét és bár az ilyen önfényező állításokat el kell osztani kettővel, az eddig megjelent képsorok alapján nem kizárt, hogy egy bivalyerős drámával lesz dolgunk. Ana de Armas igencsak meggyőzőnek tűnik a címszerepben, könnyen lehet, hogy a Blonde a következő fesztiválszezon egyik kedvence lesz, Velencében például versenyfilm.
Lapozzon, cikkünk a következő oldalon folytatódik!