1/48Ez az első nem elektromos Audi, amelyben a kipörgésgátló a villanyautókhoz hasonlóan közvetlenül a motor fordulatszámának csökkentésével éri el a tapadás visszatérését, ami precízebb, gyorsabb, finomabb vezérlést teszt lehetővé Forrás: Audi
Ez az első nem elektromos Audi, amelyben a kipörgésgátló a villanyautókhoz hasonlóan közvetlenül a motor fordulatszámának csökkentésével éri el a tapadás visszatérését, ami precízebb, gyorsabb, finomabb vezérlést teszt lehetővéForrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Meseszépek és nagyon okosak a feláras OLED hátsó lámpák Forrás: Audi
Meseszépek és nagyon okosak a feláras OLED hátsó lámpákForrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Az adaptív futómű rendkívül széles tartományban képes a lengéscsillapítók feszességének változtatására Forrás: Audi
Az adaptív futómű rendkívül széles tartományban képes a lengéscsillapítók feszességének változtatásáraForrás: Audi
1/48Alapáron jár az elektromos csomagtérajtó-nyitás. Felárért láblendítéssel is vezérelhető, lámpa mutatja, hova kell rúgni a levegőben Forrás: Audi
Alapáron jár az elektromos csomagtérajtó-nyitás. Felárért láblendítéssel is vezérelhető, lámpa mutatja, hova kell rúgni a levegőbenForrás: Audi
1/48Nincs már kamu kipufogó, mert az elődnél a vevők viszolyogtak tőle Forrás: Audi
Nincs már kamu kipufogó, mert az elődnél a vevők viszolyogtak tőleForrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/484 mm híján ugyanolyan hosszú, mint az ezredforduló idején gyártott A6 nemzedék, a C5 Forrás: Audi
4 mm híján ugyanolyan hosszú, mint az ezredforduló idején gyártott A6 nemzedék, a C5Forrás: Audi
1/48Az Avant csak 15 kilóval nehezebb, mint a szedán. De egy összkerekes dízel kombi így is 1,9 tonna üresen Forrás: Audi
Az Avant csak 15 kilóval nehezebb, mint a szedán. De egy összkerekes dízel kombi így is 1,9 tonna üresenForrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Kombiként is jól mutat, pláne, ha S5-ként látjuk. A sportverziót egy 367 lóerős V6-os benzines turbómotor hajtja Forrás: Audi
Kombiként is jól mutat, pláne, ha S5-ként látjuk. A sportverziót egy 367 lóerős V6-os benzines turbómotor hajtjaForrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Sokak bánatára több a kijelző, kevesebb a gomb. A világításkapcsoló egy zsúfolt panelben kapott helyet, amely az ajtóra szorult Forrás: Audi
Sokak bánatára több a kijelző, kevesebb a gomb. A világításkapcsoló egy zsúfolt panelben kapott helyet, amely az ajtóra szorultForrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48A műszerfal teljes szélességében végigfutó „dinamikus interakciós fény” alapvetően a hangulatfényt biztosítja, de az irányjelzést is mutathatja futófénnyel, és pirossal különféle veszélyekre (ráfutás, hátulról érkező kerékpáros stb.) is figyelmeztethet Forrás: Audi
A műszerfal teljes szélességében végigfutó „dinamikus interakciós fény” alapvetően a hangulatfényt biztosítja, de az irányjelzést is mutathatja futófénnyel, és pirossal különféle veszélyekre (ráfutás, hátulról érkező kerékpáros stb.) is figyelmeztethetForrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Már az utas elé is lehet képernyőt rendelni Forrás: Audi
Már az utas elé is lehet képernyőt rendelniForrás: Audi
1/48Ablakkal együtt nyílik a csomagtérajtó a limuzinnál is, hasonlóan, mint a régi A5 Sportback-nél Forrás: Audi
Ablakkal együtt nyílik a csomagtérajtó a limuzinnál is, hasonlóan, mint a régi A5 Sportback-nélForrás: Audi
1/48Audi A5 S5 Forrás: Audi
Audi A5 S5Forrás: Audi
1/48Audi A5/S5 (2025)
Audi A5/S5 (2025)
1/48A kerekek 17-20 colosak lehetnek, a 19 coltól kérhetők roppant jól tapadó Goodyear Eagle F1 sportgumik is felárért
A kerekek 17-20 colosak lehetnek, a 19 coltól kérhetők roppant jól tapadó Goodyear Eagle F1 sportgumik is felárért
1/48Audi A5/S5 (2025)
Audi A5/S5 (2025)
1/48Tisztább égésű és kisebb súrlódású a 204 lóerős kétliteres benzinmotor, de két mázsával többet kell mozgatnia, mint az elődben, ezért romlottak a menetteljesítményei
Tisztább égésű és kisebb súrlódású a 204 lóerős kétliteres benzinmotor, de két mázsával többet kell mozgatnia, mint az elődben, ezért romlottak a menetteljesítményei
1/48Hátul már majdnem olyan tágas, mint az aktuális A6
Hátul már majdnem olyan tágas, mint az aktuális A6
1/48Az alap szövet ülés is nagyon kényelmes és igen mélyre engedhető
Az alap szövet ülés is nagyon kényelmes és igen mélyre engedhető