1/24Kellemes a környezet, és végre normális méretű a középső érintőkijelző is. Kar, pöcök vagy gomb helyett tárcsával lehet menetirányt választani, tesztautónkban van head-up is
Kellemes a környezet, és végre normális méretű a középső érintőkijelző is. Kar, pöcök vagy gomb helyett tárcsával lehet menetirányt választani, tesztautónkban van head-up is
1/24Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
1/24A kevés megmaradt fizikai gomb kezelését tanulni kell, nem minden egyértelmű elsőre. Nincsenek témák, limitáltak a személyre szabási lehetőségek a digitális műszeregységen
A kevés megmaradt fizikai gomb kezelését tanulni kell, nem minden egyértelmű elsőre. Nincsenek témák, limitáltak a személyre szabási lehetőségek a digitális műszeregységen
1/24Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
1/24Klasszikus kar, vagy ma divatos pöcök/gomb helyett forgótárcsával lehet menetirányt választani. Felárért összekerékhajtás is kérhető, úgy a rendszerteljesítmény 183 lóerő
Klasszikus kar, vagy ma divatos pöcök/gomb helyett forgótárcsával lehet menetirányt választani. Felárért összekerékhajtás is kérhető, úgy a rendszerteljesítmény 183 lóerő
1/24Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
1/24Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
1/24A benzines 152, míg a villanymotor 125 lóerős maximális teljesítményű, így a Kuga FHEV álló helyzetből 9,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra
A benzines 152, míg a villanymotor 125 lóerős maximális teljesítményű, így a Kuga FHEV álló helyzetből 9,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra
1/24Erős a hátsó nézete is, dupla kipufogóval és cápauszonnyal, a most divatos csíklámpa azonban nem ért el ide
Erős a hátsó nézete is, dupla kipufogóval és cápauszonnyal, a most divatos csíklámpa azonban nem ért el ide
1/24Kiemelkedően jók a kihúzható combtámaszos AGR ülések, hamar meg lehet találni a tökéletes pozíciót
Kiemelkedően jók a kihúzható combtámaszos AGR ülések, hamar meg lehet találni a tökéletes pozíciót
1/24Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
1/24Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
1/24A csomagtér tologatható hátsó üléspaddal 412-553, bővítve pedig 1534 literes. Részben alatta található az 54 literes benzintartály, míg előrébb az 1,1 kWh-s hibrid akku
A csomagtér tologatható hátsó üléspaddal 412-553, bővítve pedig 1534 literes. Részben alatta található az 54 literes benzintartály, míg előrébb az 1,1 kWh-s hibrid akku
1/24Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
1/24Nagyot fejlődött a mulimédia, mind gyorsaság, mind megjelenítés terén. Ám a fizikai gombok számának csökkenésével nőtt az utasok kitettsége a rendszer működésének...
Nagyot fejlődött a mulimédia, mind gyorsaság, mind megjelenítés terén. Ám a fizikai gombok számának csökkenésével nőtt az utasok kitettsége a rendszer működésének...
1/24Érdekesek, de megosztóak a felnik, egyeseknek bejött a dizájn, másoknak kevésbé. Sajnos az FWD kivitelek multilink helyett már egyszerű csatolt lengőkart kapnak hátra
Érdekesek, de megosztóak a felnik, egyeseknek bejött a dizájn, másoknak kevésbé. Sajnos az FWD kivitelek multilink helyett már egyszerű csatolt lengőkart kapnak hátra
1/24Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
Ford Kuga FHEV ST X teszt galéria
1/24Teljesen új a frontrész, végre jól néz ki a Kuga. Fentről a hűtőrácsra költözött, nagyobb lett, és a többi új Fordéhoz hasonlóan megújult az embléma
Teljesen új a frontrész, végre jól néz ki a Kuga. Fentről a hűtőrácsra költözött, nagyobb lett, és a többi új Fordéhoz hasonlóan megújult az embléma