1/22Szélesebb fénykévéjű LED-fényszóró lakik a nyílformájú idomban, de jelképes szélvédelmet se várjuk tőle – hacsak nem rendelünk kisméretű gyári plexit a digitális műszerfal elé
Szélesebb fénykévéjű LED-fényszóró lakik a nyílformájú idomban, de jelképes szélvédelmet se várjuk tőle – hacsak nem rendelünk kisméretű gyári plexit a digitális műszerfal elé
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Ahhoz képest, hogy az ős-Hornet közel kétszer ennyit tudott, nem tűnik acélosnak a 8600/percnél ébredő 48 lóerő. De legalább ki merjük motorozni közúton, és meglepően szórakoztató tud lenni
Ahhoz képest, hogy az ős-Hornet közel kétszer ennyit tudott, nem tűnik acélosnak a 8600/percnél ébredő 48 lóerő. De legalább ki merjük motorozni közúton, és meglepően szórakoztató tud lenni
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Szikrázó napsütésben is jól leolvasható a színes TFT műszeregység, néhány apróságot leszámítva a kategóriában megfelelő a tudása. Újdonság, hogy már okostelefonnal is lehet társítani
Szikrázó napsütésben is jól leolvasható a színes TFT műszeregység, néhány apróságot leszámítva a kategóriában megfelelő a tudása. Újdonság, hogy már okostelefonnal is lehet társítani
1/22Kikapcsolható a kipörgésgátló, a kuplungasszisztens nem csak a kezdőknek tesz jó szolgálatot. Újdonság a megvilágított, négy irányban mozgatható kapcsoló a fedélzeti menüben lépkedéshez
Kikapcsolható a kipörgésgátló, a kuplungasszisztens nem csak a kezdőknek tesz jó szolgálatot. Újdonság a megvilágított, négy irányban mozgatható kapcsoló a fedélzeti menüben lépkedéshez
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Enyhén, egyenes háttal előredőlve (nem a csuklóra terhelve) tudjuk vezetni, szerintünk ez a legjobb üléspozíció a Honda népes 500-as modellcsaládjában – legalábbis 1,80 körüli testmagassággal
Enyhén, egyenes háttal előredőlve (nem a csuklóra terhelve) tudjuk vezetni, szerintünk ez a legjobb üléspozíció a Honda népes 500-as modellcsaládjában – legalábbis 1,80 körüli testmagassággal
1/22Takaródiom is kérhető a nem túl kényelmes hátsó ülés helyére, alatta jelképes a tárolóhely
Takaródiom is kérhető a nem túl kényelmes hátsó ülés helyére, alatta jelképes a tárolóhely
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Már két évvel ezelőtt átdolgozták a CB500F futóművét, ezt örökölte a Hornet fordított teleszkóppal és végre dupla (296 mm-es) féktárcsával. A 17-es felnikre elöl 120-as, hátul 160-as gumit húznak
Már két évvel ezelőtt átdolgozták a CB500F futóművét, ezt örökölte a Hornet fordított teleszkóppal és végre dupla (296 mm-es) féktárcsával. A 17-es felnikre elöl 120-as, hátul 160-as gumit húznak
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Honda CB500 Hornet
Honda CB500 Hornet
1/22Új a hátsó LED-lámpa grafikája, igényes a rendszám- és lábtartó konzol. Négyféle fényezés választható, a tank egész nagy, 17,1 literes. Egész kellemes szólamok érkeznek a hangolt gyári kipufogóból
Új a hátsó LED-lámpa grafikája, igényes a rendszám- és lábtartó konzol. Négyféle fényezés választható, a tank egész nagy, 17,1 literes. Egész kellemes szólamok érkeznek a hangolt gyári kipufogóból