1/32A fekete tető felára 300 ezer forint, és tetőablakkal nem rendelhető
A fekete tető felára 300 ezer forint, és tetőablakkal nem rendelhető
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Tele van izgalmas élekkel, konvex és konkáv felületekkel a Tucson oldala. Egy baleset után nem lehet egyszerű dolga a karosszériásoknak, ha a formákat vissza akarják állítani
Tele van izgalmas élekkel, konvex és konkáv felületekkel a Tucson oldala. Egy baleset után nem lehet egyszerű dolga a karosszériásoknak, ha a formákat vissza akarják állítani
1/32Még mindig működik a zseniális formatervezői trükk, hogy kikapcsolt állapotban a nappali fények ugyanúgy néznek ki, mint a rács többi díszítő eleme, ezért tökéletesen beleolvadnak a környezetükbe
Még mindig működik a zseniális formatervezői trükk, hogy kikapcsolt állapotban a nappali fények ugyanúgy néznek ki, mint a rács többi díszítő eleme, ezért tökéletesen beleolvadnak a környezetükbe
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32A lámpákat összekötő csík már világít
A lámpákat összekötő csík már világít
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32A fekete tető felára 300 ezer forint, és tetőablakkal nem rendelhető
A fekete tető felára 300 ezer forint, és tetőablakkal nem rendelhető
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Még mindig egyedi és látványos a frontrész dizájnja, a változások jót tettek neki
Még mindig egyedi és látványos a frontrész dizájnja, a változások jót tettek neki
1/32Az üveg alá költözött az embléma, hogy nagyobb lehessen az ablaktörlő
Az üveg alá költözött az embléma, hogy nagyobb lehessen az ablaktörlő
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Prime felszereltségtől jár a látványos, 2x12,3 colos, ívelt kijelző
Prime felszereltségtől jár a látványos, 2x12,3 colos, ívelt kijelző
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Sok a tárolóhely, az anyagminőség közel prémiumautó-színvonalú
Sok a tárolóhely, az anyagminőség közel prémiumautó-színvonalú
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Hosszú távon is nagyon kényelmesek az első ülések, a magas pozíciójuk miatt könnyű a ki- és beszállás
Hosszú távon is nagyon kényelmesek az első ülések, a magas pozíciójuk miatt könnyű a ki- és beszállás
1/32Hátul is szellős a tér, a hátsó ajtó közel derékszögben nyílik
Hátul is szellős a tér, a hátsó ajtó közel derékszögben nyílik
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Tágas és jól pakolható a csomagtartó, Prime felszereltségtől hátulról is le lehet dönteni az üléstámlákat
Tágas és jól pakolható a csomagtartó, Prime felszereltségtől hátulról is le lehet dönteni az üléstámlákat
1/32Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
Hyundai Tucson 1.6 MHEV teszt
1/32Lusta és kelletlen, de legalább takarékos az 1,6-os benzines turbómotor
Lusta és kelletlen, de legalább takarékos az 1,6-os benzines turbómotor