1/19Az egyik utolsó új fejlesztésű szocialista autó volt a Favorit, amely közel negyed évszázad után lezárta a farmotoros Skodák korszakát, de a ’92 előtti csehszlovák időkben minőségi kihívásokkal küzdött
Az egyik utolsó új fejlesztésű szocialista autó volt a Favorit, amely közel negyed évszázad után lezárta a farmotoros Skodák korszakát, de a ’92 előtti csehszlovák időkben minőségi kihívásokkal küzdött
1/19Képekben a Skoda Felicia története Forrás: Forrás: Skoda
Képekben a Skoda Felicia történeteForrás: Forrás: Skoda
1/19Változatlan tengelytáv mellett a Favorithoz képest 40 mm-rel nőtt a hosszúság és 15-tel a szélesség. Már a tervezés korai szakaszában látszott, hogy prioritás az ódivatú, szögletes kasztni legömbölyítése
Változatlan tengelytáv mellett a Favorithoz képest 40 mm-rel nőtt a hosszúság és 15-tel a szélesség. Már a tervezés korai szakaszában látszott, hogy prioritás az ódivatú, szögletes kasztni legömbölyítése
1/19Íme, a szériagyártású Felicia. Ennél vezették be a megújult, zöld indiánfejes Skoda-logót, emellett – persze extraként – számos divatos metálfényezés, alufelniszett és fényszórómosó is elérhetővé vált
Íme, a szériagyártású Felicia. Ennél vezették be a megújult, zöld indiánfejes Skoda-logót, emellett – persze extraként – számos divatos metálfényezés, alufelniszett és fényszórómosó is elérhetővé vált
1/19Jópofa dizájnelem volt csíkkal összekötni a lámpák középrészeit. Magyarországon eleinte VW System feliratot is ragasztottak a csomagtérajtóra; a széria hátsó fejtámla nem volt általános a ketegóriában Forrás: Forrás: Skoda
Jópofa dizájnelem volt csíkkal összekötni a lámpák középrészeit. Magyarországon eleinte VW System feliratot is ragasztottak a csomagtérajtóra; a széria hátsó fejtámla nem volt általános a ketegóriábanForrás: Forrás: Skoda
1/19Václav Havel cseh köztársasági elnök ül az új modell vezetőülésében. Jól látszik, hogy az egyszerű, légzsák nélküli, kétküllős kormányt markolja, a fényszóró magasságállítója a Favoritból származik
Václav Havel cseh köztársasági elnök ül az új modell vezetőülésében. Jól látszik, hogy az egyszerű, légzsák nélküli, kétküllős kormányt markolja, a fényszóró magasságállítója a Favoritból származik
1/19Képekben a Skoda Felicia története Forrás: Forrás: Skoda
Képekben a Skoda Felicia történeteForrás: Forrás: Skoda
1/19Míg az ötajtós alap-Feliciában 272 literes csomagtérbe lehetett pakolni, a Combi alaphelyzetben is 447 literes, családbarát és tágasra bővíthető bendőt kínált. Nem minden példány kapott tetősínt Forrás: Forrás: Skoda
Míg az ötajtós alap-Feliciában 272 literes csomagtérbe lehetett pakolni, a Combi alaphelyzetben is 447 literes, családbarát és tágasra bővíthető bendőt kínált. Nem minden példány kapott tetősíntForrás: Forrás: Skoda
1/19Képekben a Skoda Felicia története Forrás: Forrás: Skoda
Képekben a Skoda Felicia történeteForrás: Forrás: Skoda
1/19Képekben a Skoda Felicia története Forrás: Forrás: Skoda
Képekben a Skoda Felicia történeteForrás: Forrás: Skoda
1/19Elődjéhez hasonlóan a Feliciából is készült pickup Kvasiny üzemében. Nálunk nyitott plató helyett az időjárási viszontagságoktól (és az enyves kezektől) védő dobozos felépítménnyel volt igazán kedvelt Forrás: Forrás: Skoda
Elődjéhez hasonlóan a Feliciából is készült pickup Kvasiny üzemében. Nálunk nyitott plató helyett az időjárási viszontagságoktól (és az enyves kezektől) védő dobozos felépítménnyel volt igazán kedveltForrás: Forrás: Skoda
1/19Képekben a Skoda Felicia története Forrás: Forrás: Skoda
Képekben a Skoda Felicia történeteForrás: Forrás: Skoda
1/19Képekben a Skoda Felicia története Forrás: Forrás: Skoda
Képekben a Skoda Felicia történeteForrás: Forrás: Skoda
1/19Képekben a Skoda Felicia története Forrás: Forrás: Skoda
Képekben a Skoda Felicia történeteForrás: Forrás: Skoda
1/19Képekben a Skoda Felicia története Forrás: Forrás: Skoda
Képekben a Skoda Felicia történeteForrás: Forrás: Skoda
1/19Képekben a Skoda Felicia története Forrás: Forrás: Skoda
Képekben a Skoda Felicia történeteForrás: Forrás: Skoda
1/19Lágy vonalvezetésű és kéttónusú a műszerfal, lapos szögben álló kormánnyal. A rádió alatti rész lehetett üres vagy fix kardánboxos, míg a legmenőbb a fogantyúval kivehető tárolódobozos volt Forrás: Forrás: Skoda
Lágy vonalvezetésű és kéttónusú a műszerfal, lapos szögben álló kormánnyal. A rádió alatti rész lehetett üres vagy fix kardánboxos, míg a legmenőbb a fogantyúval kivehető tárolódobozos voltForrás: Forrás: Skoda
1/19Képekben a Skoda Felicia története Forrás: Forrás: Skoda
Képekben a Skoda Felicia történeteForrás: Forrás: Skoda
1/19Alig több mint 4000 darab készült a Funból, sárga műanyag idomokkal, felnikkel és kárpitokkal. A fülke hátfalát hátra elhúzva plusz két ülést lehetett felállítani a platón, így félig-meddig kabrióvá vált
Alig több mint 4000 darab készült a Funból, sárga műanyag idomokkal, felnikkel és kárpitokkal. A fülke hátfalát hátra elhúzva plusz két ülést lehetett felállítani a platón, így félig-meddig kabrióvá vált