1/16Két új SUV-modellel bővíti hazai kínálatának felső szegmensét a kínai BYD: fehérben a plug-in hibrid Seal U DM-i, sötétszürkében az elektromos Tang látható
Két új SUV-modellel bővíti hazai kínálatának felső szegmensét a kínai BYD: fehérben a plug-in hibrid Seal U DM-i, sötétszürkében az elektromos Tang látható
1/16BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutató Forrás: BYD
BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutatóForrás: BYD
1/16Peches időzítés: épp vették el a plug-in hibrid autóktól a zöld rendszámot. Ám használati értéke miatt is érdemes a figyelemre a front- vagy összekerékhajtású DM-i Forrás: BYD
Peches időzítés: épp vették el a plug-in hibrid autóktól a zöld rendszámot. Ám használati értéke miatt is érdemes a figyelemre a front- vagy összekerékhajtású DM-iForrás: BYD
1/16Az utastér alatti padlórészben található az LFP akku és a teljesen használható méretű, 60 literes tank. 6 év/150 km az alapgarancia, az akku legalább 70%-os teljesítményét további 2 évre és 50 ezer km-re szavatolják
Az utastér alatti padlórészben található az LFP akku és a teljesen használható méretű, 60 literes tank. 6 év/150 km az alapgarancia, az akku legalább 70%-os teljesítményét további 2 évre és 50 ezer km-re szavatolják
1/16Kiviteltől függően a DM (dual-mode) modellek 15,36-18,47 millió forintba kerülnek, így olcsóbbak a rivális hibrideknél. Az elektromos Seal U ára amúgy 17,43-19,29 millió forint Forrás: BYD
Kiviteltől függően a DM (dual-mode) modellek 15,36-18,47 millió forintba kerülnek, így olcsóbbak a rivális hibrideknél. Az elektromos Seal U ára amúgy 17,43-19,29 millió forintForrás: BYD
1/16BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutató Forrás: BYD
BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutatóForrás: BYD
1/16BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutató Forrás: BYD
BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutatóForrás: BYD
1/16BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutató Forrás: BYD
BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutatóForrás: BYD
1/16Nappabőr, kétküllős kormány, háromzónás klíma és forgatható óriáskijelző a jó minőségű beltérben. Szerencsére itt megmaradt középen az irányváltó kar és a két bajuszkapcsoló Forrás: BYD
Nappabőr, kétküllős kormány, háromzónás klíma és forgatható óriáskijelző a jó minőségű beltérben. Szerencsére itt megmaradt középen az irányváltó kar és a két bajuszkapcsolóForrás: BYD
1/16BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutató Forrás: BYD
BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutatóForrás: BYD
1/16Teljesen új orrkialakítást, úgynevezett „sárkányarcot” kapott a Tang. Ha nem is okád tüzet, azért a 4,9 másodperc alatt megfutott 0-100 km/h sprintidő mutatja, mennyire fürge a nagy SUV Forrás: BYD
Teljesen új orrkialakítást, úgynevezett „sárkányarcot” kapott a Tang. Ha nem is okád tüzet, azért a 4,9 másodperc alatt megfutott 0-100 km/h sprintidő mutatja, mennyire fürge a nagy SUVForrás: BYD
1/16Csak háromféle színben (fekete, fehér, szürke) kapható a Tang, de napjainkban úgyis ezt igénylik a vásárlók. Akár 170 kW-tal is tölthető az akku, a WLTP hatótáv eléri az 530 kilométert
Csak háromféle színben (fekete, fehér, szürke) kapható a Tang, de napjainkban úgyis ezt igénylik a vásárlók. Akár 170 kW-tal is tölthető az akku, a WLTP hatótáv eléri az 530 kilométert
1/16BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutató Forrás: BYD
BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutatóForrás: BYD
1/16BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutató Forrás: BYD
BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutatóForrás: BYD
1/16BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutató Forrás: BYD
BYD Seal U DM-i és BYD Tang bemutatóForrás: BYD
1/16Egészen különleges formai megoldásokat vonultat fel a hatalmas, üresen is 3,5 tonnás Yangwang U8, melyet a Mercedes G-osztály és társai kihívójának szánnak Forrás: BYD
Egészen különleges formai megoldásokat vonultat fel a hatalmas, üresen is 3,5 tonnás Yangwang U8, melyet a Mercedes G-osztály és társai kihívójának szánnakForrás: BYD