1/1812,5 centivel hosszabb, 5 centivel szélesebb és 10 centivel magasabb az alapokat adó Corollánál, a tengelytáv viszont ugyanakkora Forrás: Fotó: Gulyás Péter
12,5 centivel hosszabb, 5 centivel szélesebb és 10 centivel magasabb az alapokat adó Corollánál, a tengelytáv viszont ugyanakkoraForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Lexus UX 300h menetpróba Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Lexus UX 300h menetpróbaForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Nem változtak a formák, még a lámpákhoz sem nyúltak hozzá Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Nem változtak a formák, még a lámpákhoz sem nyúltak hozzáForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Lexus UX 300h menetpróba Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Lexus UX 300h menetpróbaForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Kis sebességű haladásnál a proaktív menetasszisztens kamera segítségével azonosítja a hirtelen felbukkanó akadályokat, és fékezéssel kerüli el az ütközést Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Kis sebességű haladásnál a proaktív menetasszisztens kamera segítségével azonosítja a hirtelen felbukkanó akadályokat, és fékezéssel kerüli el az ütközéstForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Lexus UX 300h menetpróba Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Lexus UX 300h menetpróbaForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Lexus UX 300h menetpróba Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Lexus UX 300h menetpróbaForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18A szögletes sárvédőszélesítéseket feketében is lehet kérni Forrás: Fotó: Gulyás Péter
A szögletes sárvédőszélesítéseket feketében is lehet kérniForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Még a német prémiumautókhoz képest is döbbenetes a minőségérzet, jól öregedett a belső dizájn is Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Még a német prémiumautókhoz képest is döbbenetes a minőségérzet, jól öregedett a belső dizájn isForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Lexus UX 300h menetpróba Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Lexus UX 300h menetpróbaForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18A 199 lóerős hibrid hajtás erősebb és takarékosabb a réginél, simán tudja az 5 liter körüli fogyasztást a gyakorlatban Forrás: Fotó: Gulyás Péter
A 199 lóerős hibrid hajtás erősebb és takarékosabb a réginél, simán tudja az 5 liter körüli fogyasztást a gyakorlatbanForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Kényelmesek és mélyre engedhetők az első ülések Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Kényelmesek és mélyre engedhetők az első ülésekForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Hátul jóval kisebb, mint az NX Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Hátul jóval kisebb, mint az NXForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Az UX leggyengébb pontja látható a képen: kicsi, magas peremű és szabálytalan alakú Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Az UX leggyengébb pontja látható a képen: kicsi, magas peremű és szabálytalan alakúForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Lexus UX 300h menetpróba Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Lexus UX 300h menetpróbaForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Lexus UX 300h menetpróba Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Lexus UX 300h menetpróbaForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Lexus UX 300h menetpróba Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Lexus UX 300h menetpróbaForrás: Fotó: Gulyás Péter
1/18Lexus UX 300h menetpróba Forrás: Fotó: Gulyás Péter
Lexus UX 300h menetpróbaForrás: Fotó: Gulyás Péter