1/19Egyszerre retró és modern a Zirkon Zand fényezés. Üdítő, hogy itt még valódiak a kipufogóvégek; tolatásnál valamiért a bal tükörlap billen le
Egyszerre retró és modern a Zirkon Zand fényezés. Üdítő, hogy itt még valódiak a kipufogóvégek; tolatásnál valamiért a bal tükörlap billen le
1/19Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
1/19Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
1/19Otthonos, és kellemes tapintású a bőrkötésű műszerfal. Csak a műszeregység középe (kilométeróra) kijelző, a többi része analóg; van head-up is
Otthonos, és kellemes tapintású a bőrkötésű műszerfal. Csak a műszeregység középe (kilométeróra) kijelző, a többi része analóg; van head-up is
1/19Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
1/19Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
1/19Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
1/194,4 méter hosszú és alig magasabb 1,5 méternél, így nem tartozik a testes SUV-ok közé. Ma is vonzó a Kodo-dizájn
4,4 méter hosszú és alig magasabb 1,5 méternél, így nem tartozik a testes SUV-ok közé. Ma is vonzó a Kodo-dizájn
1/19Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
1/19Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
1/19Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
1/19Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
1/19Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
1/19Szűk az ajtónyílás és átlagos, igaz, nem kosárlabdázó-alkatú felnőtteknek élhető a hely hátul. Egész telt hangzást nyújt a BOSE audiorendszer
Szűk az ajtónyílás és átlagos, igaz, nem kosárlabdázó-alkatú felnőtteknek élhető a hely hátul. Egész telt hangzást nyújt a BOSE audiorendszer
1/19Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
1/19Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
Mazda CX-30 e-Skyactiv X AWD Nagisa teszt
1/19Messze nem olyan eleven alacsony fordulaton, mint a turbósok, de pörgetve él a Diesotto motor. A műszerfalon SPCCI felirat (először spécinek néztük) jelzi az öngyulladásos üzemmódot
Messze nem olyan eleven alacsony fordulaton, mint a turbósok, de pörgetve él a Diesotto motor. A műszerfalon SPCCI felirat (először spécinek néztük) jelzi az öngyulladásos üzemmódot