1/23Nincs többé európai Ford Mondeo, Renault Talisman és sok más egykori rivális, de az 508-as állja a sarat, és öröm visszanézni rá a parkolóban. A hibrid rendszer össznyomatéka 360 Nm
Forrás: Stefler Balázs
Nincs többé európai Ford Mondeo, Renault Talisman és sok más egykori rivális, de az 508-as állja a sarat, és öröm visszanézni rá a parkolóban. A hibrid rendszer össznyomatéka 360 Nm
Forrás: Stefler Balázs
1/23Peugeot 508 Hybrid teszt (2024) Forrás: Stefler Balázs
Peugeot 508 Hybrid teszt (2024)Forrás: Stefler Balázs
1/23Határozott kiállása van, valódiak a két oldalon kivezetett kipufogóvégek. A ráncfelvarrásal megváltozott a hátsó lámpa LED-grafikája, az oroszlán helyét fekete Peugeot felirat vette át Forrás: Stefler Balázs
Határozott kiállása van, valódiak a két oldalon kivezetett kipufogóvégek. A ráncfelvarrásal megváltozott a hátsó lámpa LED-grafikája, az oroszlán helyét fekete Peugeot felirat vette átForrás: Stefler Balázs
1/23Teljesen megújult az orrkialakítás, szinte csak a motorháztető alatti 504-es típusjelzés maradt a régi. Látványos a fényszóródizájn és az átmenetes hűtőmaszk, középen az új Peugeot logóval Forrás: Stefler Balázs
Teljesen megújult az orrkialakítás, szinte csak a motorháztető alatti 504-es típusjelzés maradt a régi. Látványos a fényszóródizájn és az átmenetes hűtőmaszk, középen az új Peugeot logóvalForrás: Stefler Balázs
1/23Peugeot 508 Hybrid teszt (2024) Forrás: Stefler Balázs
Peugeot 508 Hybrid teszt (2024)Forrás: Stefler Balázs
1/23Lendületes vonalú, és a korábbinál kevesebb zongoralakk borítást kapott a műszerfal. A magasra helyezett, konfigurálható digitális óracsoport és a kis kormány együttese i-Cockpit néven fut Forrás: Stefler Balázs
Lendületes vonalú, és a korábbinál kevesebb zongoralakk borítást kapott a műszerfal. A magasra helyezett, konfigurálható digitális óracsoport és a kis kormány együttese i-Cockpit néven futForrás: Stefler Balázs
1/23Peugeot 508 Hybrid teszt (2024) Forrás: Stefler Balázs
Peugeot 508 Hybrid teszt (2024)Forrás: Stefler Balázs
1/23Peugeot 508 Hybrid teszt (2024) Forrás: Stefler Balázs
Peugeot 508 Hybrid teszt (2024)Forrás: Stefler Balázs
1/23Peugeot 508 Hybrid teszt (2024) Forrás: Stefler Balázs
Peugeot 508 Hybrid teszt (2024)Forrás: Stefler Balázs
1/23Maradt jó néhány billenő- és érintőgomb, de a klíma összes funkciója csak az érintőképernyőről kezelhető. A jellegzetes kar helyett már pöcökkel vezérelhető a nyolcfokozatú automataváltó Forrás: Stefler Balázs
Maradt jó néhány billenő- és érintőgomb, de a klíma összes funkciója csak az érintőképernyőről kezelhető. A jellegzetes kar helyett már pöcökkel vezérelhető a nyolcfokozatú automataváltóForrás: Stefler Balázs
1/23Peugeot 508 Hybrid teszt (2024) Forrás: Stefler Balázs
Peugeot 508 Hybrid teszt (2024)Forrás: Stefler Balázs
1/23Adaptív lengéscsillapítók, tisztességes multilink hátsó futómű, a SUV-okhoz képest alacsony tömegközéppont: finoman mozog az 4,75 méter hosszú Peugeot, még 19 colos kerekeken is Forrás: Stefler Balázs
Adaptív lengéscsillapítók, tisztességes multilink hátsó futómű, a SUV-okhoz képest alacsony tömegközéppont: finoman mozog az 4,75 méter hosszú Peugeot, még 19 colos kerekeken is Forrás: Stefler Balázs
1/23Peugeot 508 Hybrid teszt (2024) Forrás: Stefler Balázs
Peugeot 508 Hybrid teszt (2024)Forrás: Stefler Balázs
1/23Peugeot 508 Hybrid teszt (2024) Forrás: Stefler Balázs
Peugeot 508 Hybrid teszt (2024)Forrás: Stefler Balázs
1/23Igazi kupés stílusjegy a keret nélküli ajtó, hatékony szigeteléssel és kettős üvegezéssel – így sztrádán sincs zavaró szélzaj. Igényesek a műanyagok, legalábbis a könyöklő körül és felett Forrás: Stefler Balázs
Igazi kupés stílusjegy a keret nélküli ajtó, hatékony szigeteléssel és kettős üvegezéssel – így sztrádán sincs zavaró szélzaj. Igényesek a műanyagok, legalábbis a könyöklő körül és felettForrás: Stefler Balázs
1/23Nem olcsók (1,85 millió forint) a gyönyörű vörös bőrkárpitozású, AGR-minősítésű, motorosan állítható, kihúzható combtámaszos masszázsfotelek, de sokat emelnek a beltér színvonalán Forrás: Stefler Balázs
Nem olcsók (1,85 millió forint) a gyönyörű vörös bőrkárpitozású, AGR-minősítésű, motorosan állítható, kihúzható combtámaszos masszázsfotelek, de sokat emelnek a beltér színvonalánForrás: Stefler Balázs
1/23Peugeot 508 Hybrid teszt (2024) Forrás: Stefler Balázs
Peugeot 508 Hybrid teszt (2024)Forrás: Stefler Balázs
1/23Meglehetősen szűk az ajtókivágás, ezért érdemes ügyelni a fejre beszállásnál, és a helykínálat sem éppen nagyvonalú. Viszont hátra is jutottak légbefúvók, illetve USB-C töltőcsatlakozók Forrás: Stefler Balázs
Meglehetősen szűk az ajtókivágás, ezért érdemes ügyelni a fejre beszállásnál, és a helykínálat sem éppen nagyvonalú. Viszont hátra is jutottak légbefúvók, illetve USB-C töltőcsatlakozókForrás: Stefler Balázs
1/23Peugeot 508 Hybrid teszt (2024) Forrás: Stefler Balázs
Peugeot 508 Hybrid teszt (2024)Forrás: Stefler Balázs
1/23Láblendítéssel vagy gombnyomásra, a kalaptartóval együtt nyílik fel az ötödik ajtó. Remekül hozzáférhető, de a papíron 487-1537 literes térfogat ellenére nem igazán tágas a csomagtér Forrás: Stefler Balázs
Láblendítéssel vagy gombnyomásra, a kalaptartóval együtt nyílik fel az ötödik ajtó. Remekül hozzáférhető, de a papíron 487-1537 literes térfogat ellenére nem igazán tágas a csomagtérForrás: Stefler Balázs
1/23Wallboxról akár 1 óra 40 perc alatt tele lehet az akku, feltéve, hogy kifizetünk 210 ezer forintot a 3,7 helyett 7,4 kW-os fedélzeti töltőért. WLTP mérés szerint 64 kilométer az elektromos hatótáv Forrás: Stefler Balázs
Wallboxról akár 1 óra 40 perc alatt tele lehet az akku, feltéve, hogy kifizetünk 210 ezer forintot a 3,7 helyett 7,4 kW-os fedélzeti töltőért. WLTP mérés szerint 64 kilométer az elektromos hatótávForrás: Stefler Balázs
1/23Peugeot 508 Hybrid teszt (2024) Forrás: Stefler Balázs
Peugeot 508 Hybrid teszt (2024)Forrás: Stefler Balázs
1/23Peugeot 508 Hybrid teszt (2024) Forrás: Stefler Balázs
Peugeot 508 Hybrid teszt (2024)Forrás: Stefler Balázs