1/30Sík a padló hátul, de a lábtér csak legfeljebb átlagos, és a padló is viszonylag magasan van
Sík a padló hátul, de a lábtér csak legfeljebb átlagos, és a padló is viszonylag magasan van
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Az első bőrülések GT verzióban nem csak fűtenek, hűtenek és masszíroznak, de a még az oldaltámaszaik tartását is elektromosan lehet állítani
Az első bőrülések GT verzióban nem csak fűtenek, hűtenek és masszíroznak, de a még az oldaltámaszaik tartását is elektromosan lehet állítani
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Továbbfejlesztették az i-Toggle rendszert, már 10 funkciónak lehet közvetlen, gyors elérést adni az lenti kijelzőn
Továbbfejlesztették az i-Toggle rendszert, már 10 funkciónak lehet közvetlen, gyors elérést adni az lenti kijelzőn
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Műalkotásnak is elmegy a különleges hűtőmaszk, de a "karmos" fényszórók is jellegzetesek
Műalkotásnak is elmegy a különleges hűtőmaszk, de a "karmos" fényszórók is jellegzetesek
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30Túrázáskor jól jöhet, hogy V2L (Vehicle to Load) funkció révén az e-3008-as nagyfeszültségű akkumulátora kisebb gépeket el tud látni árammal, a rendszer 3 kW és 16 A leadására képes
Túrázáskor jól jöhet, hogy V2L (Vehicle to Load) funkció révén az e-3008-as nagyfeszültségű akkumulátora kisebb gépeket el tud látni árammal, a rendszer 3 kW és 16 A leadására képes
1/30Váltóáramról 11, felárért 22 kW a maximális töltési sebesség. Egyenáramról azonban akár 160 kW-tal is jöhetnek az elektronok
Váltóáramról 11, felárért 22 kW a maximális töltési sebesség. Egyenáramról azonban akár 160 kW-tal is jöhetnek az elektronok
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
1/30A 10,6 méteres fordulókör-átmérő az egyik legkisebb a kompakt szabadidő-autók között
A 10,6 méteres fordulókör-átmérő az egyik legkisebb a kompakt szabadidő-autók között
1/30Az ívelt kijelző 21 colos a GT felszereltség esetén, a menetirányválasztó az indítógomb mellé költözött
Az ívelt kijelző 21 colos a GT felszereltség esetén, a menetirányválasztó az indítógomb mellé költözött
1/30Pucéron is megnézhettük "Stellát", az új Stellantis-platformot
Pucéron is megnézhettük "Stellát", az új Stellantis-platformot
1/30Ennyi látszik az elektromos hajtásból, első csomgtartó nincs
Ennyi látszik az elektromos hajtásból, első csomgtartó nincs