1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Profilból is jól látszik, mennyire fantáziadús és arányos. Akkucsomagját a padló alá építették be, a műfajban szerény a másfél tonna alatti saját tömeg. Csak ötajtósként gyártják, rejtett hátsó kilinccsel Forrás: Renault
Profilból is jól látszik, mennyire fantáziadús és arányos. Akkucsomagját a padló alá építették be, a műfajban szerény a másfél tonna alatti saját tömeg. Csak ötajtósként gyártják, rejtett hátsó kilinccselForrás: Renault
1/29Nagyot terpesztenek a hátsó kerekek, a döntött hátfal és a keskeny C-oszlop mind a régi R5-ösöket idézi. Egyáltalán nem tartozik a túlhizlalt kiskategóriás autók közé, a Cliónál is rövidebb pár centivel Forrás: Renault
Nagyot terpesztenek a hátsó kerekek, a döntött hátfal és a keskeny C-oszlop mind a régi R5-ösöket idézi. Egyáltalán nem tartozik a túlhizlalt kiskategóriás autók közé, a Cliónál is rövidebb pár centivelForrás: Renault
1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Látványos a motorháztető kijelzője: a világító szegmensek (maximálisan 5) számából a kocsi mellett állva is megtudjuk az akku töltöttségét. Persze a legtöbben úgyis a távolból, telefonról kérdezik le… Forrás: Renault
Látványos a motorháztető kijelzője: a világító szegmensek (maximálisan 5) számából a kocsi mellett állva is megtudjuk az akku töltöttségét. Persze a legtöbben úgyis a távolból, telefonról kérdezik le… Forrás: Renault
1/29Hangulatos, egyedi, és az itt-ott kemény műanyagok ellenére jó minőségérzetet ad a műszerfal. Jó hír, hogy maradtak fizikai kapcsolók és nem vitték túlzásba a kijelzők méretét; ideális az üléspozíció Forrás: Renault
Hangulatos, egyedi, és az itt-ott kemény műanyagok ellenére jó minőségérzetet ad a műszerfal. Jó hír, hogy maradtak fizikai kapcsolók és nem vitték túlzásba a kijelzők méretét; ideális az üléspozícióForrás: Renault
1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Két parkolásnál is előfordult, hogy hátramenet helyett ablaktörlőt kapcsoltunk: nem ideális a fokozatválasztó kar elhelyezése, és hiányzik a parkolóretesz. Viszont csinos betétekkel tehető egyedivé Forrás: Renault
Két parkolásnál is előfordult, hogy hátramenet helyett ablaktörlőt kapcsoltunk: nem ideális a fokozatválasztó kar elhelyezése, és hiányzik a parkolóretesz. Viszont csinos betétekkel tehető egyedivéForrás: Renault
1/29Google rendszer fut a multimédián, a navigáció kijelzője a műszeregységbe is behívható. Opciós a Harman/Kardon hifi 9 hangszóróval, itt is van személyre szabható és sport Multi Sense menetprogram Forrás: Renault
Google rendszer fut a multimédián, a navigáció kijelzője a műszeregységbe is behívható. Opciós a Harman/Kardon hifi 9 hangszóróval, itt is van személyre szabható és sport Multi Sense menetprogramForrás: Renault
1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Nagyon menő az Iconic felszereltséghez járó kárpitozás, a helykínálat kisautó-mércével megfelelő. Kár, hogy nem süllyeszthető a két szélső fejtámla, tovább rontva a kilátást az apró hátsó szélvédőn Forrás: Renault
Nagyon menő az Iconic felszereltséghez járó kárpitozás, a helykínálat kisautó-mércével megfelelő. Kár, hogy nem süllyeszthető a két szélső fejtámla, tovább rontva a kilátást az apró hátsó szélvédőnForrás: Renault
1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Alaphelyzetben is egész jól használható méretű, bővítve pedig 1106 literes a csomagtartó. Alighanem a dizájn (és talán a karosszériamerevség fokozása) miatt kissé magasan húzódik a csomagtérperem Forrás: Renault
Alaphelyzetben is egész jól használható méretű, bővítve pedig 1106 literes a csomagtartó. Alighanem a dizájn (és talán a karosszériamerevség fokozása) miatt kissé magasan húzódik a csomagtérperemForrás: Renault
1/29Számunkra talán ez a legvonzóbb része: függőleges hátsó lámpák a második generációs R5, mellette légterelő a szélesített ős-Turbo stílusában. Még a műanyag összekötő csík és a felirat is szinte művészi Forrás: Renault
Számunkra talán ez a legvonzóbb része: függőleges hátsó lámpák a második generációs R5, mellette légterelő a szélesített ős-Turbo stílusában. Még a műanyag összekötő csík és a felirat is szinte művésziForrás: Renault
1/29Renault R5 E-Tech tesztvezetés Forrás: Renault
Renault R5 E-Tech tesztvezetésForrás: Renault
1/29Feltűnőbb ugyan a sárga, de zöld színben („Pop green”) talán még különlegesebb az R5. Ez a modell az első tagja a Renault retro sorozatának, jövőre jön a folytatás az R4 E-Tech crossoverrel
Feltűnőbb ugyan a sárga, de zöld színben („Pop green”) talán még különlegesebb az R5. Ez a modell az első tagja a Renault retro sorozatának, jövőre jön a folytatás az R4 E-Tech crossoverrel
1/29Renault R5 E-Tech teszt
Renault R5 E-Tech teszt
1/29Renault R5 E-Tech teszt
Renault R5 E-Tech teszt
1/29Renault R5 E-Tech teszt
Renault R5 E-Tech teszt
1/29Renault R5 E-Tech teszt
Renault R5 E-Tech teszt
1/29Renault R5 E-Tech teszt
Renault R5 E-Tech teszt
1/291972-ben, az olajválság előestéjén mutatkozott be a Renault 5, két generációjából 1996-ig több mint kilencmillió darabot gyártottak. Itt egy múzeumi darab pózol a 2021-es tanulmány társaságában
1972-ben, az olajválság előestéjén mutatkozott be a Renault 5, két generációjából 1996-ig több mint kilencmillió darabot gyártottak. Itt egy múzeumi darab pózol a 2021-es tanulmány társaságában