1/18Megkapó az eleganciája, a szélvédő feletti csuklya részben rejti az ablaktörlőket. További, a korra jellemző érdekessége a vezetőülésből forgatható külső keresőfényszóró
Megkapó az eleganciája, a szélvédő feletti csuklya részben rejti az ablaktörlőket. További, a korra jellemző érdekessége a vezetőülésből forgatható külső keresőfényszóró
1/18Hatalmas, 3,3 méteres a tengelytáv, a fordulókör is ennek megfelelő. Akkoriban számtalan gyártó is hasonlóan apró, középen kettéosztott hátsó lámpát használt, a magas csomagtartót belül teljesen kárpitozták
Hatalmas, 3,3 méteres a tengelytáv, a fordulókör is ennek megfelelő. Akkoriban számtalan gyártó is hasonlóan apró, középen kettéosztott hátsó lámpát használt, a magas csomagtartót belül teljesen kárpitozták
1/18Bőrszíjjal rögzítették a pótkerekek terejére a visszapillantó tükröket; a motorháztető távoli végén öntvény Skoda-embléma trónol
Bőrszíjjal rögzítették a pótkerekek terejére a visszapillantó tükröket; a motorháztető távoli végén öntvény Skoda-embléma trónol
1/18Skoda Superb 3000 OHV (1939) bemutató
Skoda Superb 3000 OHV (1939) bemutató
1/18Typ 924 gyári kóddal jelölték ezt az OHV-motoros, általában elöl-hátul osztatlan szélvédős, köztes szériát, amelyből 113 példány készült
Typ 924 gyári kóddal jelölték ezt az OHV-motoros, általában elöl-hátul osztatlan szélvédős, köztes szériát, amelyből 113 példány készült
1/18Skoda Superb 3000 OHV (1939) bemutató
Skoda Superb 3000 OHV (1939) bemutató
1/18Skoda Superb 3000 OHV (1939) bemutató
Skoda Superb 3000 OHV (1939) bemutató
1/18Skoda Superb 3000 OHV (1939) bemutató
Skoda Superb 3000 OHV (1939) bemutató
1/18Festett lemez a műszerfal, az ablakok körüli betétek valódi fából készültek. Hosszú, kétszer hajlított pálca a váltókar, jobbra lent sorakoznak a kontroll-lámpák
Festett lemez a műszerfal, az ablakok körüli betétek valódi fából készültek. Hosszú, kétszer hajlított pálca a váltókar, jobbra lent sorakoznak a kontroll-lámpák
1/18Skoda Superb 3000 OHV (1939) bemutató
Skoda Superb 3000 OHV (1939) bemutató
1/18Gyönyörűek a törtfehér számlapos műszerek, olajnyomásmérő és felhúzható óra is része volt a felszereltségnek. Az autórádió akkoriban még a luxusautóknál is szinte megfizethetetlen volt
Gyönyörűek a törtfehér számlapos műszerek, olajnyomásmérő és felhúzható óra is része volt a felszereltségnek. Az autórádió akkoriban még a luxusautóknál is szinte megfizethetetlen volt
1/18Sokat javítanak a rugózási komforton az epedás ülések - itt kalapos skodások is jól elérnek. Előredöntött kísérőülésekkel óriási a lábtér
Sokat javítanak a rugózási komforton az epedás ülések - itt kalapos skodások is jól elérnek. Előredöntött kísérőülésekkel óriási a lábtér
1/18Eltolható üvegfal választja el az utasokat a sofőrtől. Bájosan ódon a kulcsra zárható tároló - mintha egy szekreter része lenne
Eltolható üvegfal választja el az utasokat a sofőrtől. Bájosan ódon a kulcsra zárható tároló - mintha egy szekreter része lenne
1/18Skoda Superb 3000 OHV (1939) bemutató
Skoda Superb 3000 OHV (1939) bemutató
1/18Szerény a Superb 3000 OHV név, hiszen a nyomórudas motor valójában 3140 köbcentis volt. Nagyjából 18 litert fogyasztott százon
Szerény a Superb 3000 OHV név, hiszen a nyomórudas motor valójában 3140 köbcentis volt. Nagyjából 18 litert fogyasztott százon