1/30Simábbak lettek a vonalai, de ismert elemekből építkezik a forma. A dupla modulból álló feláras LED-mátrix fényszórók kristályszerű díszítést kapnak, és már nincsenek szamárfülszerű sarkai
Simábbak lettek a vonalai, de ismert elemekből építkezik a forma. A dupla modulból álló feláras LED-mátrix fényszórók kristályszerű díszítést kapnak, és már nincsenek szamárfülszerű sarkai
1/30Skoda Superb Combi menetpróba
Skoda Superb Combi menetpróba
1/30Alaphelyzetben is irdatlan méretű a csomagtartó (690 liter), de a Limousine változaté sem lesz sokkal kisebb (645 liter), bővítve nő nagyra a Combi előnye. Remek a motoros roló és a sokféle térrendező
Alaphelyzetben is irdatlan méretű a csomagtartó (690 liter), de a Limousine változaté sem lesz sokkal kisebb (645 liter), bővítve nő nagyra a Combi előnye. Remek a motoros roló és a sokféle térrendező
1/30Skoda Superb Combi menetpróba
Skoda Superb Combi menetpróba
1/30Skoda Superb Combi menetpróba
Skoda Superb Combi menetpróba
1/30Ugyanarra az MQB evo platformra épül, mint az Audi A3-tól a Volkswagen T7-ig a konszern számtalan modellje. Változatlan tengelytáv mellett az elődhöz képest 4 centivel nőtt a hossza
Ugyanarra az MQB evo platformra épül, mint az Audi A3-tól a Volkswagen T7-ig a konszern számtalan modellje. Változatlan tengelytáv mellett az elődhöz képest 4 centivel nőtt a hossza
1/30Jól áttekinthető a műszerfal, középen álló kar helyett a jobb kormánybajuszról kapcsolható a széria DSG-váltó. Hűtött a vezeték nélküli telefontöltő, a Canton csúcshifi 14 hangszóróból muzsikál
Jól áttekinthető a műszerfal, középen álló kar helyett a jobb kormánybajuszról kapcsolható a széria DSG-váltó. Hűtött a vezeték nélküli telefontöltő, a Canton csúcshifi 14 hangszóróból muzsikál
1/30Nem túl lenyűgöző a szabadon álló, vastag kávájú digitális műszeregység, a berendezés többi része kellemes. Ide is behívható a navigáció térképe, extraként már head-up kijelző is rendelhető
Nem túl lenyűgöző a szabadon álló, vastag kávájú digitális műszeregység, a berendezés többi része kellemes. Ide is behívható a navigáció térképe, extraként már head-up kijelző is rendelhető
1/30Smart Dials néven emlegeti a Skoda a kijelzős tárcsákból álló vezérlőpanelt. A két szélsővel a klíma hőfokát és az ülésfűtést lehet állítani, a középsőnek változtatható a funkciója – ötletes megoldás
Smart Dials néven emlegeti a Skoda a kijelzős tárcsákból álló vezérlőpanelt. A két szélsővel a klíma hőfokát és az ülésfűtést lehet állítani, a középsőnek változtatható a funkciója – ötletes megoldás
1/30Egyetlen kivitel sem készül már kézi váltóval, így a kar helyén hely szabadult fel - többek közt a hűtött, 15 wattos vezeték nélküli telefontöltőnek és a 6,1 literes tárolórekesznek
Egyetlen kivitel sem készül már kézi váltóval, így a kar helyén hely szabadult fel - többek közt a hűtött, 15 wattos vezeték nélküli telefontöltőnek és a 6,1 literes tárolórekesznek
1/30Skoda Superb Combi menetpróba
Skoda Superb Combi menetpróba
1/30Kezdetben csak a Combi kapható, de lesz ötajtós Limousnie is – utóbbi nagy esélyt kap azzal, hogy a VW Passatból nem lesz lépcsőshátú. Felárért szebb rajzolatúak és animációt tudnak a LED-lámpák
Kezdetben csak a Combi kapható, de lesz ötajtós Limousnie is – utóbbi nagy esélyt kap azzal, hogy a VW Passatból nem lesz lépcsőshátú. Felárért szebb rajzolatúak és animációt tudnak a LED-lámpák
1/30Kisebb a homlokfelülete, mint a SUV-oké, a légellenállási együttható 0,26 (az előző generációé 0,30 volt). Olcsóbban elérhető a Superb Combi, mint a vele egy időben érkező új Kodiaq
Kisebb a homlokfelülete, mint a SUV-oké, a légellenállási együttható 0,26 (az előző generációé 0,30 volt). Olcsóbban elérhető a Superb Combi, mint a vele egy időben érkező új Kodiaq
1/30Év végéig a meglévő három (Essence, Selection és L&K) mellett új, Sportline kivitelben is gyártásba veszik. Alapvetően komfortra tervezték, de fürge is tud lenni, főleg a DCC Plus nevű adaptív gátlókkal
Év végéig a meglévő három (Essence, Selection és L&K) mellett új, Sportline kivitelben is gyártásba veszik. Alapvetően komfortra tervezték, de fürge is tud lenni, főleg a DCC Plus nevű adaptív gátlókkal
1/30Skoda Superb Combi menetpróba
Skoda Superb Combi menetpróba
1/30Skoda Superb Combi menetpróba
Skoda Superb Combi menetpróba
1/30Miféle fapados Skoda? Mindegyik kivitel ülése fűthető és jól formázott, a drágábbak a hűtés mellett három- vagy tízkamrás masszázst is kapnak. Így azért el lehet viselni 1000 kilométeres utakat is
Miféle fapados Skoda? Mindegyik kivitel ülése fűthető és jól formázott, a drágábbak a hűtés mellett három- vagy tízkamrás masszázst is kapnak. Így azért el lehet viselni 1000 kilométeres utakat is
1/30Skoda Superb Combi menetpróba
Skoda Superb Combi menetpróba
1/30Hosszában és széltében is bőséges a hely, az ablakok elé roló húzható, a Simply Clever megoldások sorát gyarapítja az eltolható középső kartámasz és az első támlák hátoldalára varrt telefontartó zseb
Hosszában és széltében is bőséges a hely, az ablakok elé roló húzható, a Simply Clever megoldások sorát gyarapítja az eltolható középső kartámasz és az első támlák hátoldalára varrt telefontartó zseb
1/30Míg a drágább dízelhez Haldex-kuplungos 4x4 jár, a kipróbált 150 lóerős TDI elöl hajt. Nyomatékával és zajkomfortjával ideális a Superbhez, álló helyzetből 9,3 másodperc alatt gyorsítja 100 km/h-ra
Míg a drágább dízelhez Haldex-kuplungos 4x4 jár, a kipróbált 150 lóerős TDI elöl hajt. Nyomatékával és zajkomfortjával ideális a Superbhez, álló helyzetből 9,3 másodperc alatt gyorsítja 100 km/h-ra
1/30Skoda Superb Combi menetpróba
Skoda Superb Combi menetpróba
1/30Kétszer akkora akksit kapott a csomagtér padlója alá a csak kombiként kapható iV plug-in hibrid, mint az elődje. Gyorsabb a töltés (AC: 11, DC: 50 kW), csak ehhez jár hét- helyett hatfokozatú DSG-váltó
Kétszer akkora akksit kapott a csomagtér padlója alá a csak kombiként kapható iV plug-in hibrid, mint az elődje. Gyorsabb a töltés (AC: 11, DC: 50 kW), csak ehhez jár hét- helyett hatfokozatú DSG-váltó
1/30Skoda Superb Combi menetpróba
Skoda Superb Combi menetpróba
1/30Skoda Superb Combi menetpróba
Skoda Superb Combi menetpróba
1/30Skoda Superb Combi menetpróba
Skoda Superb Combi menetpróba
1/30Íme, a nagyobb átmérőjű, 13 colos multimédia képernyő, a háttérben Cabo de Roca világítótornyával. Utánfutó-asszisztens is része lehet a vezetéssegítő rendszereknek, motorosan lenyíló vonóhoroggal
Íme, a nagyobb átmérőjű, 13 colos multimédia képernyő, a háttérben Cabo de Roca világítótornyával. Utánfutó-asszisztens is része lehet a vezetéssegítő rendszereknek, motorosan lenyíló vonóhoroggal