1/20Sportosabb lökhárítót, fekete tükörházat és eltérő felniszettet kap az R-Line modell, a fényszórók természetesen elöl-hátul LED-esek
Sportosabb lökhárítót, fekete tükörházat és eltérő felniszettet kap az R-Line modell, a fényszórók természetesen elöl-hátul LED-esek
1/20Volkswagen Passat menetpróba (2024)
Volkswagen Passat menetpróba (2024)
1/20Tovább nőtt a karosszéria a modellváltással, már 4,91 méter hosszú, a tengelytáv pedig 2,84 méteres
Tovább nőtt a karosszéria a modellváltással, már 4,91 méter hosszú, a tengelytáv pedig 2,84 méteres
1/20Csak a később érkező, nagyobb teljesítményű (benzinesként 265, illetve dízelként 193 lóerős) verziókhoz lesz összkerékhajtás
Csak a később érkező, nagyobb teljesítményű (benzinesként 265, illetve dízelként 193 lóerős) verziókhoz lesz összkerékhajtás
1/20Volkswagen Passat menetpróba (2024)
Volkswagen Passat menetpróba (2024)
1/20Volkswagen Passat menetpróba (2024)
Volkswagen Passat menetpróba (2024)
1/20Volkswagen Passat menetpróba (2024)
Volkswagen Passat menetpróba (2024)
1/20A csomagtér 40 literrel, alaphelyzetben 690 literesre nőtt, az ülések ledöntése után pedig gigantikus, 1920 liter a térfogata
A csomagtér 40 literrel, alaphelyzetben 690 literesre nőtt, az ülések ledöntése után pedig gigantikus, 1920 liter a térfogata
1/20Volkswagen Passat menetpróba (2024)
Volkswagen Passat menetpróba (2024)
1/20Volkswagen Passat menetpróba (2024)
Volkswagen Passat menetpróba (2024)
1/20Alig maradt ebben a méretben nem prémium autó (eltűnt az Insignia, Mondeo, Talisman stb.), ami főleg a SUV-divat számlájára írható, de a VW nem vonul vissza
Alig maradt ebben a méretben nem prémium autó (eltűnt az Insignia, Mondeo, Talisman stb.), ami főleg a SUV-divat számlájára írható, de a VW nem vonul vissza
1/20A vezetés tavasszal nagy élmény lehet, de csak a kockázatok mérlegelésével
A vezetés tavasszal nagy élmény lehet, de csak a kockázatok mérlegelésével
1/20Alapfelszerelés a 10,3 colos digitális műszerfal, teljesen új a multikormány, a jobb bajuszkapcsolóról az ablaktörlő helyett a DSG-váltót kapcsolhatjuk
Alapfelszerelés a 10,3 colos digitális műszerfal, teljesen új a multikormány, a jobb bajuszkapcsolóról az ablaktörlő helyett a DSG-váltót kapcsolhatjuk
1/20Nem mindenki szereti a csúszkás hőfok- és hangerőállítást, de legalább már megvilágítják őket. 12,9, vagy felárért 15 colos az érintőképernyő
Nem mindenki szereti a csúszkás hőfok- és hangerőállítást, de legalább már megvilágítják őket. 12,9, vagy felárért 15 colos az érintőképernyő
1/20Volkswagen Passat menetpróba (2024)
Volkswagen Passat menetpróba (2024)
1/20Azzal, hogy nincs váltókar, több tárolóhelyet lehetett kialakítani a középkonzolon. Széria a telefontükrözés, feláras a vezeték nélküli töltés
Azzal, hogy nincs váltókar, több tárolóhelyet lehetett kialakítani a középkonzolon. Széria a telefontükrözés, feláras a vezeték nélküli töltés