A gazdasági válságra csak a cégek 15 százaléka ad jó válaszokat az A. T. Kearney elemzése szerint. A vállalkozások a felmérés szerint elsősorban rövid távú megoldásokkal álltak elő, a költségek optimalizálására és a likviditás növelésére koncentráltak. A fizetésképtelen cégek több mint fele gyenge stratégiai vagy beruházási döntéseket hoz, a veszélyeztetett vállalatok gyakran reagálnak rövid távú döntésekkel. A hosszú távú versenyképesség és a nyereséges növekedés biztosításához a rövid távú döntéseket a hosszú távú stratégiához kell igazítani.
A gazdasági hanyatlás idején a vállalkozások számára rendkívül fontos a rugalmasság, mert csak így őrizhetik meg versenyképességüket, és növekedés lehetőségeit a válság utáni periódusra. Ez a siker kulcsa! Kíváncsi a részletekre? Kérjük kattintson!
A teljes vállalkozói cikksorozatot és kapcsolódó videókat ezen az oldalon tekinthetik meg.