MiniCRM szinte ingyen

Vágólapra másolva!
Sikeres kis- és közepes vállalkozások nélkül nincs gazdasági fellendülés. Hazánkban a legtöbb munkavállalónak munkát adó, a vállalkozások által létrehozott bruttó hozzáadott érték több mint felét produkáló kkv-szektor többsége nem használ modern ügyfélkezelő megoldásokat.
Vágólapra másolva!

A kormany.hu-n is ezek a számok köszönnek vissza: “a vállalkozások 2 millió 915 ezer munkavállalójának a 72 százalékát a kkv-k foglalkoztatták. A vállalkozások által megtermelt, mintegy 18 350 milliárd forint bruttó hozzáadott érték 53,9 százalékát, a teljes árbevételnek pedig az 58 százalékát adja a kkv-szektor”.

Az uniós országokban végzett felmérés szerint hazánk az utolsó helyen áll abban a statisztikában, amely azt mutatja, hogy a kkv-k hány százaléka használ valamilyen CRM-megoldást. Megelőz minket Bulgária, Románia és Görögország is. Röviden elmondhatjuk, hogy a helyzet drámai, viszont pozitívan közelítve ehhez az információhoz úgy fogalmazhatunk, hogy a legkisebb javulásnak is az egész gazdaságra lehet szemmel látható hatása.

Megnéztük milyen segítségünk van a felzárkózáshoz ügyfélkapcsolat kezelés területén. A Széchenyi 2020 Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) keretében megnyílt az a pályázati lehetőség, amelynek a célja, hogy segítse olyan fizikai eszközök, szoftverek vagy módszerek meghonosítását a cégek működésében, amelyek hatására visszaszorul a hagyományos papíralapú feladatvégzés. A GINOP 3.2.2.-ként ismert pályázat célcsoportja a kis- és közepes vállalkozások, amelyek korlátozottan vagy egyáltalán nem használják még az informatikai infrastruktúrán működő korszerű megoldásokat. A közel kétéves időtartamú program országos kiterjedtségű, a vidéki vállalkozásoknak dolgozták ki azzal a megszorítással, hogy a csak közép-magyarországi régióban működő vállalkozások nem élhetnek ezzel a lehetőséggel.

Felhőalapú megoldás – alacsony belépési küszöb, jól tervezhető költségek

Az uniós pályázatok hazai történetében először esik meg, hogy kiemelten felhőalapú megoldásokra is lehet pályázni, ami nagyon fontos pozitív változás, és ami újabb vállalkozási csoportoknak nyitja meg a felzárkózás felé vezető utat. Annak a kkv-nak, amely elhatározza, hogy például MiniCRM-et fog alkalmazni a működésében, nem kell szervereket, szoftverlicenceket vásárolnia, hanem jól tervezhető havidíjat fizet, és a MiniCRM rendszert szolgáltatásként veszi igénybe. Ez a havidíj néhány tízezer forinttól indul, és igénybe vehető hozzá tanácsadási szolgáltatás is a rendszer testre szabásához, azaz akár egyszeri 100-150 ezer forint értékű szolgáltatás is elég a MiniCRM bevezetéséhez.

MiniCRM előfizetés, GINOP 3.2.2., az EU fizet

MiniCRM-re bármikor elő lehet fizetni – ami a legfontosabb, hogy – hűségidő nélkül. Ha ellenben uniós pályázat útján kívánja megszerezni egy kkv a MiniCRM előfizetését, akkor a pályázati összeg 40 százalékát vissza nem térítendő támogatás formájában kapja meg. Minden bizonnyal ez az utolsó alkalom, hogy olyan uniós pályázati támogatást kínálnak, amely vissza nem térítendő részt is tartalmaz. A 40 százalékos vissza nem térítendő támogatás mellé 50 százalékot hitel formájában adnak, 1 százalékos kamattal. És végül 10 százalék a pályázó önrésze – összességében elmondható, hogy igen előnyösen juthatnak most kkv-k digitális megoldáshoz. A 2017. március 8-tól beadható pályázat esetében több ezer vállalkozás jelentkezésével számolnak az illetékesek, és nagyon komoly támogatási keret áll rendelkezésre. Egy tanács azoknak, akik fontolgatják, hogy induljanak-e a pályázaton: felhős megoldásoknál esetén 3,5 és 25 millió forint közé eső projektértékkel érdemes kalkulálni. És még egy tanács: javasoljuk a pályázóknak, hogy használják ki azt a lehetőséget, hogy a projektérték 25 százalékáig lehet igénybe venni tanácsadói szolgáltatást. A MiniCRM-et az ügyfél maga is felparaméterezheti, de rengeteg, más, hasznosabb dologra fordítható saját munkaidőt és felesleges fejfájást spórol meg az, aki tőlünk kéri e tanácsadói munka elvégzését, mert így már az első hónap végére megtérülhet a MiniCRM bevezetése.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!