1.) Digitális reklámfelület:
• A Budapest VIII. kerület, Orczy út 2-4. Semmelweis Egyetem Nagyvárad téri Elméleti Tömb épületének I. emeleti zsibongója. 1 m2 -es reklámfelület.
2.) Automata berendezés elhelyezéséhez szükséges ingatlanrészek:
(1 db automata helyigénye = 2 m2)
1. Budapest VIII. kerület, Üllői út 26. (bejárati cím: 1088 Bp., Szentkirályi u. 46.)
2. Budapest VIII. kerület, Korányi S. utca 2.
3. Budapest XII. kerület, Városmajor utca 68.
Műtéti épület földszinti folyosó
1 db kávé- és forróital automata részére. 1 db üdítőital-snack automata részére.
Műtéti épület II. emeleti folyosó
1 db kávé- és forróital automata részére. 1 db üdítőital-snack automata részére.
Főépület betegfelvételi váróterem: 2022. november
1 db kávé- és forróital automata részére. 1 db üdítőital-snack automata részére.
Városmajori Klinikai Tömb- 4 m2, 1 db kávé- és forróital automata részére. 1 db üdítőital-snack automata részére.
4. Budapest VIII. kerület, Korányi S. u. 2. (bejárati cím: 1083 Bp., Szigony utca 36.)
5. Budapest VIII. kerület, Tömő utca 35-37.
6. Budapest XIII. kerület, Hajdú utca 48.
7. Budapest VIII. kerület, Szenes Iván tér 7.
8. Budapest VIII. kerület, Orczy út 2-4.
9. Budapest IX. kerület, Liliom utca 56.
10. Budapest IX. kerület, Ferenc tér 15.
11. Budapest VIII. kerület, Korányi S. u. 2. (bejárati cím: 1082 Bp., Üllői út 78/A)
12. Budapest VIII. kerület, Üllői út 26. (bejárati cím: 1088 Bp., Mária utca 39.)
13. Budapest VIII. kerület, Üllői út 26. (bejárati cím: 1085 Bp., Mária utca 41.)
14. Budapest VIII. kerület, Bókay János utca 53.
15. Budapest VIII. kerület, Bókay János utca 54.
16. Budapest VIII. kerület, Korányi S. u. 2. (bejárati cím: 1082 Bp., Üllői út 78.)
3.) Büfé helyiség:
Ajánlatkérő az ajánlatokat
a digitális reklámfelület esetében: megajánlott bérleti díj mértéke alapján;
az automata berendezése elhelyezéséhez szükséges ingatlanrészek esetében:
a megajánlott havi bérleti díj összege/Ft/automata, a berendezés termékkínálata, a forgalmazott árucikkek árszínvonala, nettó egységára, az üzemeltető rendelkezésre állása hibaelhárítás, reklamáció, gépfeltöltés, gépmozgatás esetén, az automaták működésének folyamatosságára vonatkozóan vállalt kötbér mértéke (Ft/nap), valamint a megajánlott dolgozói kedvezmény mértéke szempontok figyelembe vételével bírálja el.
a büfé esetében: megajánlott havi bérleti díj mértéke, a forgalmazandó termékek választéka, a termékek ára, a bérbe adandó terület kialakítása, vendéglátói, kereskedelmi területen szerzett gyakorlat, referenciák, kedvezmények, bank kártya, SZÉP kártya elfogadása, érvényesíteni kívánt évenkénti áremelés mértéke, valamint egyéb szolgáltatás nyújtása szempontok alapján rangsorolja,
A megkötendő szerződés típusa: a pályázat nyertesével határozott idejű, legalább 3 és legfeljebb 5 évre szóló bérleti szerződés köthető.
A pályázati csomagban a 2021. évi IX. törvény 25. § (2) bekezdés alapján az egészségügyi közfeladat-ellátással érintett ingatlanok esetében a bérletijogviszony létrejöttéhez az állami vagyonnal való gazdálkodás szabályozásáért felelős miniszter hozzájárulása szükséges, amely a bérleti szerződés mellékletét képezi, és utólag kerül becsatolásra.
A hasznosításra vonatkozó fontosabb feltételek:
A bérlőt üzemeltetési kötelezettség terheli.
A rendeltetésszerű használathoz szükséges berendezési- és felszerelési tárgyak és hatósági engedélyek beszerzéséről, bejelentések megtételéről a bérlő gondoskodik saját költségén.
Fizetés módja:
A bérbeadás általános forgalmi adó mentes. Az ajánlatban vállalt bérleti díj megfizetése havonként előre, 8 napos fizetési határidővel esedékes. A bérleti díj a közüzemi díjakat nem tartalmazza, bérlő a közüzemi díjakat a bérleti díjon felül, utólag köteles megfizetni. Az Ajánlatkérő a bérleti díjat a KSH által közölt hivatalos fogyasztói árindex szerinti mértékben évenként megemeli. Az Ajánlatkérő a közüzemi szolgáltatók által alkalmazott díjtételek változásait érvényesíti.
A pályázaton való részvétel feltételei:
A pályázati ajánlat kötelező tartalmi elemei és érvényességi feltételei a Részletes Pályázati Felhívás elnevezésű pályázati dokumentációban találhatók meg. A pályázati ajánlat érvényes, ha azt a pályázó a Részletes Pályázati Felhívás megvásárlását követően, az ajánlattételi határidőben, az előírt tartalmi- és alaki formában nyújtotta be és a pályázó eljárása és ajánlata megfelel a jelen pályázati felhívásban, az egyes Részletes Pályázati Felhívásban és a jogszabályokban (ideértve a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI törvényben előírt átlátható szervezet követelményét is) foglalt feltételeknek.
A pályázónak a szerződés megkötéséig ajánlati kötöttséget kell vállalnia.
A Részletes Pályázati Felhívás, átvételi igazolás mellett megvásárolható a Semmelweis Egyetem Vagyongazdálkodási Igazgatóságán (1085 Budapest, Rökk Szilárd u. 13. I. emelet 102. szoba) péntek kivételével, munkanapokon 9.00-től 15.00 óráig.
A Részletes Pályázati Felhívás ára automata és digitális reklámfelület esetében 25.000 Ft, büfé esetében 45.000 Ft, amely postai csekken fizethető be. Csekk átvehető (1085 Budapest, Rökk Szilárd u. 13. I. emelet 102. szoba) péntek kivételével, munkanapokon 9.00-től 15.00 óráig.
A Semmelweis Egyetem fenntartja magának a jogot a szerződés egyoldalú módosítására vagy arra irányuló idő előtti megszüntetésére a Bérlő előzetes tájékoztatása mellett és a Bérlő üzleti kockázatára és terhére, költségére.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a Részletes Pályázati Felhívásban közölt feltételeknek, illetve a vonatkozó jogszabályok érvényességi feltételeinek nem megfelelő ajánlatokat, vagy a pályázat egészét érvénytelennek, vagy eredménytelennek nyilvánítsa, vagy a pályázatot az ajánlattételi határidő lejártáig módosítsa, vagy visszavonja, továbbá, hogy amennyiben a pályázat érvénytelenségének, vagy eredménytelenségének alapjául szolgáló körülmény – ideértve az Ajánlatkérő gazdálkodási, működési érdekeit is – a pályázat elbírálását követően következett be, akkor a szerződés megkötésétől egyoldalúan, és minden kártérítési kötelezettség nélkül elálljon.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy bármiféle jogi és/vagy anyagi következmény nélkül elálljon az ajánlatkérési, beszerzési, szerződéskötési szándékától, az ajánlatkérést módosítsa, visszavonja, a pályáztatási folyamatot felfüggessze, megszakítsa, vagy indoklási kötelezettség nélkül eredménytelennek nyilvánítsa, illetve új ajánlatkérésről döntsön, a kiválasztási folyamatot több fordulóssá minősítse, vagy megváltoztassa, az ajánlatkérésre beérkező legkedvezőbb vagy bármely másik ajánlatot visszautasítsa, vagy új ajánlatot kérjen, tárgyalást kezdeményezzen.
Az eljárás indoklás nélküli eredménytelenné nyilvánítása, vagy a pályázatra történő visszajelzés elmaradása, illetve a szerződéskötés elmaradása esetén Ajánlattevő kárigényt semmilyen jogcímen nem érvényesíthet.
Ajánlatkérőt az eljárás eredményeként szerződéskötési kötelezettség nem terheli.
Ajánlatkérő a Részletes Pályázati Felhívásba előzetes betekintést megenged, de érvényes pályázatot csak az nyújthat be, aki a dokumentációt megvásárolta, és ennek tényét igazolja. A dokumentáció nem ruházható át.
A pályázat benyújtásának módja:
Magyar nyelven, 1 eredeti- és 1 másolati példányban, roncsolásmentesen megbonthatatlan fűzött formában. Részajánlat benyújtására kizárólag telephelyenként van lehetőség. Automata típusonként csak együttes ajánlat tehető, az Ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden automata fajtára ajánlatot kell adnia.
A pályázat benyújtásának határideje:
2022. október 18. 10:00 óra
A pályázat benyújtásának helye:
Semmelweis Egyetem Vagyongazdálkodási Igazgatóságán
(1085 Budapest, Rökk Szilárd u. 13. I. emelet 102. szoba).
A pályázati ajánlatok elbírálásának határideje, és az értesítés módja:
A pályázati ajánlatok elbírálására vonatkozó döntést az Ajánlatkérő hozza meg, a pályázat benyújtására megszabott határidőt követő, legfeljebb 60 napon belül. Ajánlatkérő jogosult a pályázat elbírálásának határidejét – az érintettek egyidejű értesítése mellett – egy alkalommal legfeljebb 30 nappal meghosszabbítani.
Ajánlatkérő a pályázókat a pályázat eredményéről az elbírálást követően, legfeljebb 8 napon belül, írásban értesíti a pályázók által megadott levelezési címen.
A pályázati eljárással kapcsolatban felmerült technikai kérdésekben felvilágosítás kérhető az Egyetem Vagyongazdálkodási Igazgatóságtól a 459-1500/57735 telefonszámon, illetve a vagyon@semmelweis-univ.hu e-mail címen.