A BÉT kezdeményezésére - a magyar pénz- és tőkepiac rangos szereplőinek összefogásával - szemléletformáló kampány indul tavasszal annak érdekében, hogy a hazai megtakarítási és befektetési szokások az európai modelleknek megfelelően fejlődjenek. A kampány szervezésére a tőzsde nyílt többfordulós pályázatot írt ki.
A pályázaton 33 reklám-, PR- és kommunikációs ügynökség indult. A pályázatok elbírálását a BÉT által felkért szakértői bizottság, a szemléletformálás bonyolítására létrehozott szervezet az „Öngondoskodás - a pénzügyi és befektetési kultúra fejlesztéséért” alapítvány kuratóriuma végezte.
A kuratórium több fordulóban bírálta el a pályázatokat, a kampány szervezésére végül a Sawyer Miller Group vezette konzorcium kapott felkérést. A konzorcium további tagjai a Makadám Kft., az Akció Reklámügynökség Kft. és a Marketing Centrum Országos Piackutató Intézet Kft. A második helyezett a Political Capital Kft. vezette konzorcium lett.
Az Öngondoskodás Alapítvány megkezdte a tárgyalásokat a pályázat győztesével. A kampány előreláthatólag tavasz végén indul - közölte a BÉT.