Az Egyesült Államokban a vásárlók tavaly 3,5 billió dollárt költöttek. Ennek 1,6 százalék fordították online vásárlásra, írta a BBC News. Az amerikai kereskedelmi tárca adatai szerint 2002-ben a teljes forgalom 1,3 százalékát tette ki az internetes vásárlások mértéke. Az utolsó negyedévben nőttek az online vásárlások a legnagyobb mértékben: a teljes forgalom 2 százalékát tették ki.
A viszonteladások mértéke 5,4 százalékkal nőtt az USA-ban tavaly. Az idei év eddigi adatai is azt mutatják, hogy az online értékesítésben marad a növekedő tendencia: egy évvel ezelőttihöz képest a Valentin-napi eladások 40 százalékkal nőttek.
Az amerikai kereskedelmi tárca az értékesítési adatba nem számolja bele az utazási szolgáltatásokat, a jegyeladásokat és a pénzügyi szolgáltatásokat. Ezekkel együtt az online értékesítés tavaly meghaladta a 100 milliárd dollárt.