A legutóbbi években a ruházati kiskereskedelem kétszámjegyű növekedést produkált, de a bővülés üteme a jelek szerint lassul. Tavaly a felsőruházat kiskereskedelmi értékesítése 5, az alsóruházaté 9 százalékkal bővült, a cipőeladások pedig 8 százalékkal haladták meg a 2002. évit.
Az alsóruházat 2003-ban nagyot fejlődött az évekig tartó stagnálás után, amit a GfK a bővülő kínálattal magyaráz. A kisebb szegmensek közül a kiegészítőkből 31, munkaruházatból 13, gyermekruhából 6 százalékkal nőtt a lakosság fogyasztása 2002-höz képest, míg sportruházati termékek eladása stagnált.
A különböző termékcsoportok értékbeli megoszlása a ruházati piacon változatlan: a teljes kiskereskedelmi forgalomból felsőruházatra 55 százalék jutott 2003-ban, alsóruházatra 13, cipőre 24, gyerekruhára 2, sportruházatra 3, kiegészítőkre szintén 3 százalék.