A miniszter elmondta: amennyiben nem érkezik megfelelő ajánlat az adott időpontig, úgy a koreai kormány kénytelen lesz más megoldást keresni az autógyártó számára. A Daewoo az elmúlt hónapokban bocsátotta el alkalmazottainak egy harmadát (közel 7000 munkást), ami erőteljes tiltakozást váltott ki, és gyárfoglaláshoz is vezetett akkor.
Az autóipari céget anyavállalata 1999-ben bejelentett, 80 milliárd dolláros adóssága rántotta a mélybe. Ezt követően a Ford jelentkezett vevőként, 6,9 milliárdot kínálva az autóipari részlegért, mely ajánlatát még 99 őszén vissza is vonta. A következő aspiráns a GM nem sokkal a Ford visszavonulása után kezdte meg a koreai cég átvizsgálását, a koreaiak legnagyobb bosszúságára azonban mindezidáig nem tettek ajánlatot a cégre.
(Üzleti Negyed)
Korábban:
Csődbe ment a Daewoo Motor
(2000. november 8.)
Ismét termel a Daewoo legnagyobb koreai gyára
(2001. március 7.)
A General Motors júniusig ajánlatot tesz a Daewoora
(2001. február 20.)
Ajánlat: