Már nem Pepsi a sziget

Vágólapra másolva!
Új névvel, ám változatlan tartalommal jelentkezik idén is a Hajógyári-szigeten tartandó buli, amely 2002-ben Sziget Fesztivál néven kíván bevonulni a köztudatba. A névváltoztatás okát a Pepsivel kötött szerződés lejártával, illetve egy egységes márkanév megteremtésével magyarázták a szervezők.
Vágólapra másolva!

Az üdítőipari cég továbbra is a rendezvény egyik fő szponzora marad, akárcsak a Pannon GSM: a mobilcég és a Pepsi összesen 200 millió forinttal járul hozzá a sziget büdzséjéhez. Pontos számokat még nem tudtak mondani a szervezők, annyit azonban elárultak, hogy idén már jóval egymilliárd forint felett lesz a Sziget költségvetése, amelynek körülbelül negyven százaléka származik szponzorációs bevételekből.

Barta Zsolt a Pepsi PR vezetője az Üzleti Negyednek elmondta, hogy tiszteletben tartják a szervezőknek azt szándékát, mely szerint a Fesztivál egy ismert kereskedelmi márkától független névvel, önálló identitással folytassa fejlődését, ezért nem érzi úgy, hogy visszalépés történ volna a szponzoráció terén.

(Üzleti Negyed)

Ajánlat:

Sziget


Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!