Áprilisban éves összevetésben 2,5 százalékkal csökkentek az amerikai magazinok hirdetési bevételei, míg az első negyedévben 6,2 százalékos reklámbevétel-zuhanást regisztráltak éves szinten - írja a Napi Gazdaság a Mediapost jelentése alapján. Elsősorban a ruházati és technológiai szektor hirdetései maradtak el.
Az Egyesült Államokban kiadott magazinok hirdetési bevétele áprilisban 1,5 milliárd dollár volt; a reklámoldalak száma elérte a 20,3 ezret, ami éves szinten 10,8 százalékos csökkenést jelent. A felmérés szerint elsősorban a ruházati és technológiai szektor hirdetései maradtak el, de kevesebbet költött a kiskereskedelmi-, a pénzügyi- és az ingatlanágazat is. A piaci trendnek csak néhány, jól meghatározható célcsoporttal rendelkező lap tudott ellenállni.
(Üzleti Negyed)
Korábban:
Online-offline médiaháború
(2002. május 22.)