A legnagyobb mértékben, 18,4 százalékkal az olaszországi értékesítés csökkent, míg Hollandiában és Írországban 16,7 illetve 16,2, Németországban pedig 9,6 százalékkal kevesebb autót adtak el márciusban, mint egy évvel korábban.
A BMW volt azon kevés márkák egyike, amelyik - elsősorban az új Mininek köszönhetően - növelni tudta eladásait. A Volkswagen csoport értékesítése ugyanekkor 13,6 százalékkal csökkent: Volkswagenből, Audiból, Seatból és Skodából is kevesebbet adtak el, mint egy évvel korában.
A francia Peugeot Citroen eladásai 0,5 százalékkal, a Renault-é 1,8 százalékkal csökkentek. A Ford csoport 7,9 százalékkal, a japán autógyártók 3 százalékkal kevesebb autót adtak el, mint 2001 márciusában. A FIAT csoport eladásai 22,9 százalékkal a General Motors-é 10,4 százalékkal zuhant egy év alatt.
(MTI)
Ajánlat:
vezess.hu
(az [origo] rovata)
Korábban:
Kevesebb autót vesznek Nyugat-Európában
(2002. március 13.)