Ausztria házi kedvenceinek felét rendszeresen táplálják gyári készítményekkel, míg nálunk ez az arány mindössze 15-20 százalék. A pár évtizedre visszatekintő iparág növekedési potenciálja épp ebben az "elmaradottságban" rejlik. Magyarország földrajzi adottságai kedvező, remek a helyi alapanyag-ellátottság és a gyártási feltételek - adottak tehát a feltételek ahhoz, hogy tovább erősödjön az export.
A két legnagyobb hazai kiskereskedő cég, a Masterfoods Magyarország és a Nestlé Hungária szerint az ország export-lehetőségein nem rontanak a nemrég felavatott szomszédos (orosz) gyártókapacitások. A Masterfoods már most is 4 országba exportál (köztük a Távol-Keletre is).
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
Korábban:
Harmadával nőtt a Nestlé Hungária forgalma
(2002. március 27.)
Nem hiányzik a könyvtárából?