A pályázatban az MTV reklámidejének bizományosi értékesítésére, a műsorszponzorációk és az intézmény arculata külső promóciójának szervezése szerepel. Ezt jelenleg az In Media Kft. végzi. A megbízás nem kizárólagos lebonyolításra szól, a nyertes cégnek az MTV igényei szerint és felügyelete mellett kell dolgoznia - írja a Napi Gazdaság.
Az MTV szerint a felhívásra jelentkezett két cég anyagi helyzete stabil, rendelkeznek a megfelelő referenciával, számítógépes felszereltséggel, valamint legalább két olyan emberrel, akiknek minimum két éves gyakorlata van a médiában. Ezért az MTV mindkét céget alkalmasak találta a szerződés teljesítésére.
A cégek május 17-ig nyújthatják be ajánlataikat a beszerzés bonyolítójához, a Miniszterelnökség Közbeszerzési és Gazdasági igazgatóságához. Az MTV a nyertessel hosszú távú 2004. december 31-ig szóló szerződést akar kötni.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
Korábban:
A reklámpiacot a televízió és az írott sajtó uralja
(2001. november 28.)