A Nemzetközi Labdarúgó Szövetségnek sikerült elérnie, hogy Argentínában bírósági ítélettel betiltsák a PepsiCo amerikai élelmiszeripari konszern egyik reklámhadjáratát. A FIFA pénteken kiadott közleménye szerint a Pepsi cég törvénytelenül használta termékeinek reklámozásához világhírű labdarúgók képeit és a "Tokyo 2002" mottót.
Patrick Magyar, a nemzetközi szövetség marketingszakembere újságíróknak azt mondta, hogy a vb-hez fűződő kereskedelmi és reklámlehetőségekkel kizárólag az esemény hivatalos támogatói élhetnek, s a PepsiCo nem tartozik ezek közé. A FIFA a koreai-japán közös rendezésű világbajnokságra összesen 15 céggel kötött szponzori szerződést, közöttük a Coca Colával.
(MTI)
Ajánlat:
Foci VB 2002
(Az [origo] melléklete)
Korábban:
Coke-Pepsi: az új típusú kólaháború
(2002. május 13.)
Foci-vb: 3000 dollárt költhetnek a látogatók fejenként
(2002. május 31.)
70 milliárd forintba kerülnek a vb-néző magyar dolgozók
(2002. május 22.)