Az ACNielsen szerint az emberek továbbra is vonzónak találják az újdonságokat, bár a piacon található milliónyi termék közül az alkoholos italok értékesítése nőtt igazán (ahol a legnagyobb újításokat eszközölték). Az olyan termékek, mint a "malátaalternatívák", vagy az alkoholos üdítők (a magyar Zwack is nemrég debütált két újdonsággal: Unicum Night és Vilmos Inside) járultak hozzá leginkább ahhoz, hogy az alkoholos italok vezessék az leggyorsabban növekvő eladásokat, 30 százalékos tempóval.
A kényelmi termékek értékesítésének bővülési üteme 10-12 százalék (hűtött készételek, fagyasztott gyümölcsök, stb.). Menetel az ásványvizek értékesítése is - 13 százalékkal. Egy százalékkal lemaradva követi az ásványvizeket a joghurtpiac. A legnagyobb növekedést (összesen hárommilliárd dollárral) a sör érte el.
(Üzleti Negyed)
Korábban:
Söripari óriásfúzió
(2002. május 30.)
Sörgyárakat bírságol az EU
(2002. március 1.)