Az amerikai döntéshozó pozícióban lévők az online hirdetésekkel minden más hirdetési formánál hatékonyabban befolyásolhatók - számolt be a DMNews a washingtonpost.com, a Nielsen-Netratings, a @plan, és a MORI Research közös felmérésére támaszkodva.
A vezetők és döntéshozók 60 százalékáról derült ki, hogy leginkább az interneten látott hirdetések keltik fel az érdeklődésüket. Ez jóval magasabb arány, mint a televízió illetve a rádiónál mért 40 százalék. A vezetők fele mondta, hogy az online hirdetések hatással vannak az üzleti vásárlások és szolgáltatás igénybevételénél a választásban.
Mint a tanulmányból kiderült a döntéshozók 17 százaléka naponta legalább öt órán át online, és a megkérdezettek fele az elmúlt egy évben egyre több időt tölt a világhálón, elsősorban a televízió nézés rovására. Az adatok szépséghibája, hogy ezek a trendek Magyarországon még nem, illetve kismértékben érvényesültek.
(Menedzserfórum)
Korábban:
Bizakodóak a hazai online áruházak
(2002. július 8.)